Gå til innhold

Alt om Ipod Nano


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser dessverre ikke ut til at den nye Nanoen har innebygd støtte for Nike+, nei. Synd i grunn, hvis det var én modell som virkelig burde fått det, er det jo Nanoen (hvem løper vel med en Touch på armen?). Men, den gamle mottakerdelen skal fungere på den nye Nanoen.

 

Og ja, prisene var en hundrelapp lavere for begge modeller i går, hadde tenkt å bestille meg en Nano (for bruk sammen med Nike+) i dag, men mistet litt lysten når de økte prisene. Ikke at det er stor forskjell, men likevel. Syntes i grunn vi betalte nok i forhold til andre land når prisen var som i går.

Lenke til kommentar

Endelig fikk de til en ordentlig Nano! Helt siden første gang jeg så en Nano (be it 1st, 2nd eller 3rd generasjon) har jeg ment at det er slik de burde se ut. Batteriet på iPhonen er så forferdelig som det er, og når jeg allikevel må bruke iTunes, så blir det veldig tett imellom Nano, liten Zune og Sansa Fuze.

Lenke til kommentar

Ja, den har støtte (akkurat som de tidligere Nanoene), men ikke innebygd mottaker.

 

Altså, på nye Touch trenger du bare en sensor i skoen, ikke noe mer, på den nye Nanoen, må du ha sensor i skoen pluss en liten mottaker som du plugger i på bunn av spilleren (akkurat som med de tidligere Nanoene).

 

Den løse sensoren fungerer, såvidt jeg vet fortsatt kun til Nano.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...