Gå til innhold

Anmeldelse: NHL 09 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Basert på demoen som ble lastet opp på PSN, synes jeg ikke kontrollen var spesielt bra. Og sammenlignet med NHL2K8 - fra 2K Sports, ikke EA - synes jeg det virket som et skritt tilbake. Grafisk så det lekkert ut, men jeg synes ikke kontrollene satt spesielt bra, og animasjonen var, som det står i omtalen - litt hakkete.

 

Håper dere også tester NHL2K9 når dette kommer ut senere i måneden, så vi får en sammenligning mellom de to.

Lenke til kommentar

NHL fra 2K Sport er ikke like engasjerende som NHL fra EA. Den har ikke den samme stemningen synes jeg.

 

Jeg har testet demoen NHL09 og den er igjen årets høydepunkt innen sportsspill. Jeg spiller fremdeles NHL08 og blir aldri lei av å spille 4 stykk samtidig. Vi har allerede lagt planer om å feire denne utgivelsen til helga med god drikke og mange knetaklinger ;)

Lenke til kommentar
NHL fra 2K Sport er ikke like engasjerende som NHL fra EA. Den har ikke den samme stemningen synes jeg.

 

Jeg har testet demoen NHL09 og den er igjen årets høydepunkt innen sportsspill. Jeg spiller fremdeles NHL08 og blir aldri lei av å spille 4 stykk samtidig. Vi har allerede lagt planer om å feire denne utgivelsen til helga med god drikke og mange knetaklinger ;)

 

Er enig. NHL 2K-serien var veldig bra før. I år er de store nyhetene ved spillene at du kan kjøre ismaskinen og gro playoffskjegg.

 

Har testet demoen for 2k9 og de har et par ting som EA mangler; droppene er veldig bra. Slossinga er mye bedre enn i EAs versjon. Og introen til kampene er VELDIG bra i 2k9. Bortsett fra det, tiltaler ikke 2k9 meg. Hele spillefølelsen er borte, og jeg likte ikke de nye kontrollene til det spillet. Føles litt som å spille Airhockey på bowlinga.

 

Når det er sagt, kan det ha noe med at jeg er vandt med EA sin serie. Synes de har fått til kontrollene utrolig bra. Jeg spiller fortsatt 08-versjonen, noe jeg har gjort siden spillet ble gitt ut.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Knakende god anmeldelse. Ut i fra intensiv NHL08-spilling og hva jeg har sett i fra 09-demoen kan jeg ikke se annet enn at du er spot on. : D

 

Resten av verden ser også ut til å være enig med deg. Selv om det skuffer at slåssingen bare blir verre og verre, er det ikke vanskelig å bruke hardt opptjente penger på dette spillet. Æ glær mæ. Tidenes beste sportssimulasjon?

Lenke til kommentar

Prøvde NHL 2K7 til PS3 og synes det var ganske bra. Men 2K8 og 2K9 demoene skuffet totalt i mine øyne. NHL 08 var knall, men slet med en del bugs. Etter å ha prøvd demoen helt siden den kom ut så har jeg fått et veldig godt inntrykk av NHL 09. Defensive skill stick i tillegg til den fantastiske offensive skill stick, sticklift, Be a Pro, EASHL. Slet en del med å spille online mot venner i fjor, vis de har klart å få online delen til å være god og så godt som bugfri i år skjønner jeg ikke annet enn at dette blir et episk hockeyspill. Knall!

 

Venter spent på når det dukker opp i posten for da skal jeg spille EASHL med Winnipeg Ice Wolves, vi er 50 stykker.

Lenke til kommentar
samme her. Vi har nesten 40 spillere. Go Air Force One!

 

Får håpe lagene våre møter hverandre en gang da. Prøvde demoen igjen nå. Ledet 1-0 tidlig. Med under 30 sekund igjen tar Pittsburgh ut keeperen og jeg skyter på åpent mål, STANG UT, de kommer på en kontring og putter med 5,2 sekunder igjen. Datsyuk vinner så pucken fra faceoff, jeg ber om pasning, kommer inn i angrepsonen og fyrer av rett i krysset. Matchvinner med 0,8 sekunder igjen. Det føltes digg!

Lenke til kommentar
samme her. Vi har nesten 40 spillere. Go Air Force One!

 

Får håpe lagene våre møter hverandre en gang da. Prøvde demoen igjen nå. Ledet 1-0 tidlig. Med under 30 sekund igjen tar Pittsburgh ut keeperen og jeg skyter på åpent mål, STANG UT, de kommer på en kontring og putter med 5,2 sekunder igjen. Datsyuk vinner så pucken fra faceoff, jeg ber om pasning, kommer inn i angrepsonen og fyrer av rett i krysset. Matchvinner med 0,8 sekunder igjen. Det føltes digg!

glemte å si at jeg er på 360, så vi møtes dessverre ikke. Gleder meg helt sykt nå. Hørte at PS3-versjonen ikke kommer før 25. sept. Noe sannhet i det, eller har du bestilt fra VGP?

 

 

PS: Pen avatar!

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
glemte å si at jeg er på 360, så vi møtes dessverre ikke. Gleder meg helt sykt nå. Hørte at PS3-versjonen ikke kommer før 25. sept. Noe sannhet i det, eller har du bestilt fra VGP?

 

 

PS: Pen avatar!

 

Bestillt på VGP. EA hadde en grei unnskyldning i fjor med at de var nye på PS3, men i år er det jo sinnsykt lamt at de utsetter PS3 versjonen i Europa. Takk og lov for VGP:p De sendte det i går så tviler på jeg har det denne uka.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...