Gå til innhold

Her er de nye Ipod-ene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skuffende...lite utvikling å spore her. Ligner Sony Ericsson de foregående årene..same shit, different wrapping

 

Så det du sier er at Apple skal drite i å fikse bugs og bare lansere ny funksjoner? Som igjen betyr bugs!

 

Nei, jeg synes at Apple må bare bli ferdig med oppdateringene og fiksing av bugs, slik at produktene deres er stabil, og vi får hva vi betaler for. Halvveise løsninger kan vi bli spart for. Etter at alt fungerer fint, så kan de komme med noe nytt.

Lenke til kommentar

Radio savner jeg virkelig, ja.. Mulighet for å kjøpe noe som fikser dette?

 

Til dere som leser her nå: Har fra før en ipod classic, 60GB. Denne funker for så vidt greit, men jeg synes den er noe stor og klumpete å ta med meg. 60GB er dessuten alt for mye plass, får ikke brukt en brøkdel engang (dog uten videoer). Vurderer derfor å la denne bli en ekstern HDD.

 

Vil dere da anbefale meg å gå over på Touch eller Nano? Får ikke blitt enig med meg selv :p

Lenke til kommentar

"** iPod Touch får en liten endring med tynnere profil, egen volumkbapp på siden, slik storebror iPhone har, og en høyttaler. For joggere kommer touch med innebygget mottaker for Nikes pedometer som følger med på hvor fort og langt du jogger." - Fra VG

 

Hvem gidder å jogge med ipod touch egentlig? Er jo stor og tung

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Dette her var bare tåpelig av apple. Som nevnt før, hvorfor ikke radio? Eneste som mangler på en iPod.
Dessverre mangler den mye mer. Ipod er så låst at den for meg er totalt uinteressant. Hvis Apple hadde åpnet spesifikasjoner og fulgt standarder på den hadde den straks blitt veldig attraktiv.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Ipod Classic oppgraderes nå med mer lagringsplass. Den minste og største utgaven med henholdsvis 80 og 160 GB sløyfes, og erstattes med én versjon med 120 GB. Prisen skal være 249 dollar.

 

Så vi får -40 GB mer lagringskapasitet til en prisøkning på omtrent -800 kroner?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...