Gå til innhold

Planer om Duke Nukem-film


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første-utkast til skriptet:

 

-Time to kick ass and chew bublegum and I'm all out of gum.

-Hail to the King Baby!

-Your face. Your ass. What's the difference?

-What are you waiting for? Christmas?

-Shit Happens...

-Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!

-I'll rip your head off and shit down your neck!

-Nobody steals our chicks... and lives!

-I ain't afraid of no quake!

-What are you? Some bottom-feeding, scum sucking algae eater?

-Die, you son of a bitch!

-Hmm, don't have time to play with myself.

-Let god sort 'em out.

-Damn. Those Alien maggots booby trapped the sub!

-Looks like it's time for me to go POSTAL!

-Nukem 'till they glow, then shoot 'em in the dark!

-Get the crap outta here!

-Damn, that's the second time those alien bastards shot up my ride!

-My name's Duke Nukem. After some few days of R&R, I'll be ready for some more action!

-Somebody's gonna freakin pay for screwin up my vacation.

[after discovering Luke Skywalker's corpse hanging upside down] -Now this is a force to be reckoned with!

[after seeing an ID4 spaceship hovering over Duke Burger on a screen] -Nobody jacks with our Independence!

[after entering a back room in Duke Burger] -Nobody messes with my meat!  

-This is K-T-I-T. KTIT. Playing the breast... Uh... The best tunes in town!

 

:innocent:

Lenke til kommentar

Willis var det første som slo meg, men han begynner å bli litt gammel. Hadde det vært på tiden med Die Hard, The Last Boyscout osv så hadde han vært en klar kandidat. Mickey Rourke (Marv i Sin City) er vel også litt gammel? Jeg synes kanskje ikke hverken Vin eller The Rock er tøffe nok i kjeften til å være the Duke.

 

Bare man klarer å holde Uwe Boll unna så kan det vel bli bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Johnny Depp er vel ikke det første jeg tenker på som one-liner muskelbunt ? Det må jo være en bole uten mer iq enn et gjennomsnittlig viskelær. Vin Diesel eller The Rock synes jeg dog ikke fortjener å blåse liv i helten.. men en Duke film er vel uansett ikke noe annet enn genialt! :-)

Lenke til kommentar

Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll Ikke Uwe Boll.

 

Forhåpentligvis blir det ikke Uwe "lager alle gode dataspill om til fantastisk møkkdårlige filmer" Boll som får regissøransvaret, men jeg tror nok faren er der.

 

Angående skuespillere, burde det iallefall være en rimelig svær kar for å få noenlunde realisme i forhold til spillet. Noen Matt Damon eller lignende er ikke aktuelt.

Lenke til kommentar
Dette blir garantert RÆVA selv om spillet er bra. Det er ingen godt å hente til en film. Half-Life derimot...

Jeg kan heller ikke helt forstå hvordan de hadde tenkt at dette skulle bli bra, Duke Nukem-spillene har egentlig en vanvittig tynn historie og det å finn en Duke Nukem som fansene blir fornøyde med er en komplett umulig oppgave. Half-Life derimot har jo faktisk et potensiale, men de vil jo også ha problemer med å finne en troverdig Gordon Freeman.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...