Gå til innhold

Iphone med Netcom Smarttalk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skjer med de som har kjøpt abonnement allerede? Knytter de seg i 12 måneder til abonnementet eller til operatøren?

 

Abonnementet, selvfølgelig. Vært ufattelig greit å kjøpe en iphone for italk-large pris, og ringe og si at du gjerne ville ha smarttalk istedet uten å betale noe ekstra.

 

Btw er det morsomt at netcom tyr til slike løsninger allerede, sier litt om hvor dårlig salget gikk.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar

Jeg tror nok ikke at de blir billigere, siden kjøpsprisen blir lavere.

Jeg bestilte min iPhone i dag med følgende oppsett:

 

iPhone 3G 16GB m/ 12mnd mewe 400:

2995,-

 

400,- per måned i minimumsfakturering, kan ringe for hele beløpet.

Har bestilt Connect Fritid for ubegrenset databruk mellom 17 - 07 og hele dagen i helgene. Koster 99kr, men det gikk under de 400kr i minimumsfakturering per måned, ikke oppå dem.

Da blir det 300kr å ringe for i måneden, til mye lavere priser enn iTalk-abonnementene.

 

Kan ikke få tak i dette abonnementet i Telebutikken, jeg ringte til Netcom og fikset det med dem. Man kan også bestille via mewe.no eller hva det het.. Tror dette er det beste valget hvis man bruker mye nett, men ringer og skriver moderat med meldinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Interresant! SuperTalk med den bredbånd-mellom-17-og-07 saken virker som en god kombinasjon?

 

både ja og nei, kommer litt ann på forbruket ditt,

mulig det blir bedre med iTalk til 400kr.

 

210kr i mnd fast + forbruk, hvis det er rundt 200kr,

kan man like godt ta iTalk til 400kr med 100 gratis min, sms og data.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg tror nok ikke at de blir billigere, siden kjøpsprisen blir lavere.

Jeg bestilte min iPhone i dag med følgende oppsett:

 

iPhone 3G 16GB m/ 12mnd mewe 400:

2995,-

 

400,- per måned i minimumsfakturering, kan ringe for hele beløpet.

Har bestilt Connect Fritid for ubegrenset databruk mellom 17 - 07 og hele dagen i helgene. Koster 99kr, men det gikk under de 400kr i minimumsfakturering per måned, ikke oppå dem.

Da blir det 300kr å ringe for i måneden, til mye lavere priser enn iTalk-abonnementene.

 

Kan ikke få tak i dette abonnementet i Telebutikken, jeg ringte til Netcom og fikset det med dem. Man kan også bestille via mewe.no eller hva det het.. Tror dette er det beste valget hvis man bruker mye nett, men ringer og skriver moderat med meldinger.

 

hvordan fungerer dette når man går over 300kr med sms/ring og data?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

ikke så galt det der,

 

hmm, litt kjipt at man ikke kan få 300kr,

for hvis man har den Connect fritid så tror ikke jeg bruker 300kr for ringing og sms...og data mellom 08-17.

Lenke til kommentar

Hadde vært mye bedre med 300 kroner på mewe abonnementene. Tviler sterkt på at jeg kommer til å bruke 300 kroner på å ringe og sende sms på med fri datatrafikk mellom 17 og 7 og i helgene. 200 er en annen sak.

 

Uansett godt nytt!

 

EDIT: Greier jeg med med 100 tro? Er det mulig å fylle på med kontantkort slik som på young talk?

Endret av nypis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvor mye koster min priser og sms priser utover de 400kr?

hvis det er samme pris lønner det seg og ta den til 200kr, og heller betale for det som går over.

 

for hvis man har 400kr mnd, men bare bruker 250kr av dem taper man penger, men det gjør man ikke hvis man har den til 200kr.

Lenke til kommentar
Gikk salget dårlig? Folk stod jo i kø.

 

For å få første leveranse, ja. Andre ble solgt ut etterhvert, men tredje forble på lager fram til de neste, alt i løpet av to uker.

 

Jeg tror nok ikke at de blir billigere, siden kjøpsprisen blir lavere.

Jeg bestilte min iPhone i dag med følgende oppsett:

 

iPhone 3G 16GB m/ 12mnd mewe 400:

2995,-

 

400,- per måned i minimumsfakturering, kan ringe for hele beløpet.

Har bestilt Connect Fritid for ubegrenset databruk mellom 17 - 07 og hele dagen i helgene. Koster 99kr, men det gikk under de 400kr i minimumsfakturering per måned, ikke oppå dem.

Da blir det 300kr å ringe for i måneden, til mye lavere priser enn iTalk-abonnementene.

 

Kan ikke få tak i dette abonnementet i Telebutikken, jeg ringte til Netcom og fikset det med dem. Man kan også bestille via mewe.no eller hva det het.. Tror dette er det beste valget hvis man bruker mye nett, men ringer og skriver moderat med meldinger.

 

 

Herregud noen av dere er driftige. Sa de noe om hvor mye prisen ville blitt for samme oppsett med 8gb versjonen?

 

 

"Netcom anbefaler fortsatt italk abonnementene"

Til idioter, åpenbart

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...