Gå til innhold

Beste clan og spiller gjennom tidene


Anbefalte innlegg

Litt laber aktivitet i CS forumet føler jeg, så da starter jeg en tråd alle kan svare på, som også kan være gøy, mht til å mimre litt om gamle lag.

 

Personlig er min favoritt clan; Eolithic.

 

De vant aldri noe stort, men de var et lag fullt av de beste norske spillerne på den tiden. En ting skal sies, det året SK vant absolutt alt, spilte Eol 7 matcher mot dem. 6 av 7 ble vunnet av Eol, og det føler jeg sier det meste.

 

Min personlige favoritt spiller; Luke.

 

Kombinert med en syk aim og helt utrolig IQ, fullt opp med teamplay og en ellers hyggelig kar. Luke har jeg alltid fulgt med på. Det morsomme er at jeg har spilt med han i senere tid, pga jeg har endel venner i MESED og zx9.

 

Så nå kan dere dele deres historier og mimre litt! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eoLithic er også i mine auge den beste klanen gjennom tidene. Det er ikkje sikkert at nivået den gongen var like høgt som i dag, but still. Det du seier om 6 sigerar av 7 moglege mot SK seier jo litt. Når det gjeld beste spelar gjennom tidene så er eg litt usikker, då eit cs-lag består av spelarar med vidt forskjellige eigenskapar. Likevel har eg alltid hatt sansen for Sunman. :)

Lenke til kommentar
Likevel har eg alltid hatt sansen for Sunman. :)

 

Hehe, interessant å ha favoritt clan og spiller på to forskjellige kontinenter :)

Men når du nevnte sunman, glemte jeg forsåvidt å nevne at jeg også har hatt veldig sansen for en spiller ved navn Mangiacapra som i sin glanstid spilte for 4Kings.

 

Men gøy at du liker Sunman, er ikke ofte man hører ;) Som regel er det vel fRoD som folk flest liker fra compleXity ;)

 

Litt mer aktivitet her da folkens :D

Lenke til kommentar

Favoritten min er Catch-Gamer. Et supert lag, som har gitt oss den mest episke overkjøringen av SK noensinne. Jeg har aldri vært så stolt over å være Norsk før!

Favorittlaget mitt per dags dato er vel Roccat. Skillede jævler.

 

Om jeg skal snakke om enkeltspiller så blir det litt vanskligere. Jeg har alltid hatt sansen for n0thing, men favoritten min er vel "ruuit". Han er en god "all-rounder" som gjør det som trengs :)

Endret av Skumtroll
Lenke til kommentar

JAEGARN er absolutt en oldschooler, men savner også Snajdan når han var på toppform.

 

Noa også, den beste fragmovien som er lagd. The fellowship of Noa. Eller, den var helt suveren på den tiden, men med alle effekter osv i dagens filmer er den litt glemt føler jeg.

 

Og hvem kan glemme Catchgamer, etter den grisejulinga de ga SK som står over her. Men de var et veldig opp og ned lag. Husker de kunne komme på sisteplass i hvilken som helst konkurranse, men plutselig vant de CPL tyrkia osv.

Lenke til kommentar
Jeg kunne trengt noen Source filmer for å hente inspirasjon :D

 

Hehe, det ligger en del css fragmovies på www.catchgamer.no , så leiter du etter downloads å blar litt ned.

 

Min personlige favoritt må jo være WT fra Reason-gaming. Ettersom jeg er en awp'er selv,

 

å jeg satt å kikka på når de spelte i Tex.dk. Ereksjon :)

Lenke til kommentar
Jeg kunne trengt noen Source filmer for å hente inspirasjon :D

 

Hehe, det ligger en del css fragmovies på www.catchgamer.no , så leiter du etter downloads å blar litt ned.

 

Min personlige favoritt må jo være WT fra Reason-gaming. Ettersom jeg er en awp'er selv,

 

å jeg satt å kikka på når de spelte i Tex.dk. Ereksjon :)

 

http://www.sourceradio.com/modules.php?nam...ult&div=CSS. Her finner du de beste av det beste innen CSS fragmovies.

 

Kan anbefale:

Danish Dynamite

 

Surreal 3

 

Synced 2

 

For og nevne noen. :)

Lenke til kommentar

crimson.cha0s (hvis jeg husker riktig) var i sin tid norges 5 beste clan og kom fra der jeg er fra. Dette var vel i 2001? Begynner å bli gammel til å huske slikt. Husker også at SK var store på den tiden.

Og den svenske storspilleren Trance(evt. trance) hadde en syk aim, jeg syntes det den gangen hvertfall :!:

 

Var det: |Mafia|trance han/clanen kalte seg :hmm:

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
JAEGARN er absolutt en oldschooler, men savner også Snajdan når han var på toppform.

 

Noa også, den beste fragmovien som er lagd. The fellowship of Noa. Eller, den var helt suveren på den tiden, men med alle effekter osv i dagens filmer er den litt glemt føler jeg.

 

Og hvem kan glemme Catchgamer, etter den grisejulinga de ga SK som står over her. Men de var et veldig opp og ned lag. Husker de kunne komme på sisteplass i hvilken som helst konkurranse, men plutselig vant de CPL tyrkia osv.

 

 

Spiller en del med JAEGERN på techserver, han er god, men ikke såå god? Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...