Gå til innhold

Er dette nye Ipod Nano?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper virkelig det er tilfelle at de har gått tilbake til den opprinnelige NANO utformingen. Forrige/nyeste (alt ettersom) er en heslig og bred liten sak. Den gamle høye med stående skjerm liker jeg mye bedre. Den ser rett og slett visuelt mye bedre ut, proporsjonene stemmer mye bedre, i mitt hode ivertfall.

 

Jeg kan ikke se for meg at noen bruker en NANO for å se på film uansett, og dersom man skal det får man da bare legge den på siden. Da får man jo skikkelig widescreen også......

Endret av Sevenord
Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig det er tilfelle at de har gått tilbake til den opprinnelige NANO utformingen. Forrige/nyeste (alt ettersom) er en heslig og bred liten sak. Den gamle høye med stående skjerm liker jeg mye bedre. Den ser rett og slett visuelt mye bedre ut, proporsjonene stemmer mye bedre, i mitt hode ivertfall.

 

Jeg kan ikke se for meg at noen bruker en NANO for å se på film uansett, og dersom man skal det får man da bare legge den på siden. Da får man jo skikkelig widescreen også......

 

Selv er jeg helt uenig.

Bredformatet er langt mer praktisk, og både jeg og mamma ser gjerne hele filmer på (den knøttlille) skjermen.

Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig det er tilfelle at de har gått tilbake til den opprinnelige NANO utformingen. Forrige/nyeste (alt ettersom) er en heslig og bred liten sak. Den gamle høye med stående skjerm liker jeg mye bedre. Den ser rett og slett visuelt mye bedre ut, proporsjonene stemmer mye bedre, i mitt hode ivertfall.

 

Jeg kan ikke se for meg at noen bruker en NANO for å se på film uansett, og dersom man skal det får man da bare legge den på siden. Da får man jo skikkelig widescreen også......

 

Selv er jeg helt uenig.

Bredformatet er langt mer praktisk, og både jeg og mamma ser gjerne hele filmer på (den knøttlille) skjermen.

 

Whatever floats your boat... Dere får krysse fingrene for at nye nano spiller film med skjermen lagt på siden da ;)

 

Nano er nok ikke ment for annet enn en smart liten musikkspiller, med mulighet for å spille av enkle filmklipp. Apple har heldigvis andre produkter rettet mer mot film og annen underholdning. Nei, behold nano slik den var. You dont change a winning team, ikke mye ivertfall.

Endret av Sevenord
Lenke til kommentar
Jeg håper virkelig det er tilfelle at de har gått tilbake til den opprinnelige NANO utformingen. Forrige/nyeste (alt ettersom) er en heslig og bred liten sak. Den gamle høye med stående skjerm liker jeg mye bedre. Den ser rett og slett visuelt mye bedre ut, proporsjonene stemmer mye bedre, i mitt hode ivertfall.

 

Jeg kan ikke se for meg at noen bruker en NANO for å se på film uansett, og dersom man skal det får man da bare legge den på siden. Da får man jo skikkelig widescreen også......

 

Selv er jeg helt uenig.

Bredformatet er langt mer praktisk, og både jeg og mamma ser gjerne hele filmer på (den knøttlille) skjermen.

 

Whatever floats your boat... Dere får krysse fingrene for at nye nano spiller film med skjermen lagt på siden da ;)

 

Nano er nok ikke ment for annet enn en smart liten musikkspiller, med mulighet for å spille av enkle filmklipp. Apple har heldigvis andre produkter rettet mer mot film og annen underholdning. Nei, behold nano slik den var. You dont change a winning team, ikke mye ivertfall.

 

Egentlig er jeg enig, men ser ikke poenget i at den skal være så forbannet høy.

En bredere skjerm betyr også bedre plass til låtinformasjon osv.

Det eneste iPod nano egentlig mangler er storebrødrenes lydbokmeny.

Lenke til kommentar

laffe: nano merker du ikke i lommen, bruker den til trening selv. Kjekt å faktisk ha skjerm ;) MP3 spiller uten skjerm blir som en mobiltelefon uten skjerm, det går ann men herregud hvorfor?? :)

 

drugis: den er ikke låst til itunes. Har aldri brukt itunes på min nano. Finnes hundrevis av alternativer. Myte kaller jeg det der.

Endret av Sevenord
Lenke til kommentar
-Låst mer eller mindre til iTunes

-ingen skjerm(ikke vet jeg hvorfor du driter i det)

 

Kjøp heller Sandisk Sansa Clip. Det eneste den ikke slår Shuffle på er kanskje design. Lydkvalitet og alt er bedre.

http://www.amobil.no/artikler/knottsmaa_mp3-spillere/51075

 

Hm det med at den låser til iTunes er feil. For jeg har brukt en sånn før.

 

Skjerm, eh hva skal man med det når jeg skal bare bruke den til trening? "se på denne sangen da, jeg er drit kuul" ;p

 

men ja, jeg har tenkt på sandisk tho.. Får se etter 9sept ; O

Endret av laffe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...