Gå til innhold

Demo: Death Track: Resurrection (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsomere spill enn dette er det lenge siden jeg har spilt :) Har også hatt den russiske fullversjonen noen uker. Det er skademodell, og bilen blir ødelagt hvis den blir utsatt for nok skudd/laserstråler/raketter fra de andre bilene (og som jo du også utsetter de andre bilene for) :D , krasjing i vegger eller med andre biler, eller miner o.l bilene kan legge bak seg. Det er ikke game over fordet om bilen går at skogen, men fører jo til at du blir forsinket.

 

Utrolig mye som skjer rundt med ødelegging av bygninger, skyte opp dører til snarveier osv.

 

Det eneste jeg irriterer meg over er at jeg ikke finner ut åssen jeg får brukt joypaden, er akkurat som den funksjonen har blitt fjerna så jeg må spille med tastatur :(

 

Siden ikke jeg heller er så dreven i russisk har jeg heller ikke funnet ut om det er noen form for multiplayer, men det hadde jo vært det utlimate lan spillet hvis det går :new_woot: (eller online for den saks skyld)

Lenke til kommentar
Hvis dette er halvparten så kult som det evig-unge Death Rally så må dette bli bra. I snart 10 år har jeg lurt på når noen skulle plukke opp det geniale konseptet og kjøre det stort.

Enig i at Death Rally var noe av det artigere. Men jeg synes det var så godt fordi det faktisk dreide seg en hel del om bilkjøring også. Våpen i Death Rally, var jo nærmest for "Dirty tricks" å regne, ikke et mål i seg selv. De fleste lignende spill jeg har prøvd siden, har fokusert (i mine øyne) alt for mye på crash, boom, bang og alt for lite på racing.

Lenke til kommentar
Er nok mindre og mindre marked (relativt sett) for spill som er så til de grader politisk ukorrekte som Carmageddon.

 

Kan jeg aldri tro, syns Carmageddon blir nevnt hver gang det er noe bilspill som har vanvittig fysikk/skade eller dreper andre folk/biler med våpen og whatnot, og henger seg på flere som har gode minner fra det.

De kunne vel kanskje modifisere motoren gta IV og fått til noe, men hva vet vel jeg :p

 

Men ontopic; Testa demoen av Death Track, og jeg kan ikke si jeg likte det at all og installerer heller et av Carmageddon spillene

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...