Gå til innhold

Prisguiden vår øker i omfang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir gamle produkter fjernet etterhvert som de ikke er på lager hos forhandlere lenger? 100.000 er antallet produkter det er mulig å kjøpe idag?
De blir fjernet fra den aktive delen av guiden, men de vil alltid være søkbare i "Utgåtte produkter" (må velge avansert søk for å få tak i dem). Dette er greit for å sammenlikne spesifikasjoner på aldrende produkter og ting man har kjøpt brukt...
Lenke til kommentar
Har vi vanlige brukerne mulighet for å legge ting i prisguiden? Eller er dette bare en bonus til en heldig medarbeider?

 

Ikke mulig for vanlige brukere da det må være kontroll på hvem som og hva som legges inn.

Vi søker ofte etter folk, så for de som er interessert vil nok anledningen by seg.

Lenke til kommentar
Prisguiden vil i september få tilført noen sårt etterlengtede forbedringer.

 

Fantastisk, men hadde det skadet å åpne opp arbeidet rundt planene for hw.no og alle de andre sidene? Som (daglig) bruker av hw-nettverket hadde det vært gøy å kunne vite litt mer om roadmap for hva som vil komme av ny funksjonalitet på nettsidene deres. Kanskje vi brukere også kunne bidra med tilbakmeldinger (ja jeg kjenner til forumdelen med tilbakemeldinger).

Lenke til kommentar
Prisguiden vil i september få tilført noen sårt etterlengtede forbedringer.

 

Vil dere endelig også gjøre det tydeligere klart at prisguiden består av betalte oppføringer? Det har vært etterlyst i flere år. Denne informasjonen er skjult i en knøttliten link helt nederst på siden. Det skader hele nettverkets troverdighet når denne informasjonen blir gjemt bort uten noen fornuftig grunn.

Lenke til kommentar
Prisguiden vil i september få tilført noen sårt etterlengtede forbedringer.

 

Vil dere endelig også gjøre det tydeligere klart at prisguiden består av betalte oppføringer? Det har vært etterlyst i flere år. Denne informasjonen er skjult i en knøttliten link helt nederst på siden. Det skader hele nettverkets troverdighet når denne informasjonen blir gjemt bort uten noen fornuftig grunn.

 

På høy tid.

Den framstår som en suveren og uavhengig tjeneste, og greit nok - suveren er den kanskje, men langt fra uavhengig enn så lenge butikkene betaler for å bli lagt til. Man skulle tro at reklame skulle kunne finansiere det som trengs. Dog igjen, det er jo noen corporate overlords her som skal tjene til caviar på det steinovnsbakte, italienske brødet...

Lenke til kommentar

At prisgudien er en betaltjeneste får så være. De må ha inntekter og det bidrar utvilsomt til at en del useriøse aktører holder seg unna (dog ikke alle). Jeg skulle ønske den var gratis men det tviler jeg på vil skje.

 

Jeg reagerer mye mer på at de gjemmer bort informasjonen om at dette er en betaltjeneste. Dette har vært diskutert i årevis og det er ingen saklige argumenter for at denne informasjonen er så godt bortgjemt. Svaret fra HW-nettverket har vært "Vi ser ingen grunn til å endre dette". Det sier meg at troverdighet ikke står høyest på lista. At ikke HW-nettverket ser dette er uforståelig. Det er ingen grunn til å tro noe annet enn at HW-nettverket ønsker å fremstille prisguiden som noe den ikke er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...