Gå til innhold

Vannkjøler skjermkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ser ingen nippler. Er vi sikkre på at dette ikke er en all-in-one vannkjølingsløsning?

 

 

jo er vel det som står i artikkelen?? ihvertfal slik jeg tolker det, med vanntak på koret osv?

 

msi har alltid slike topp nvidia kort. med slike all-in-one kjøling. det jeg her lest av reviews på de fåregående så er det en ganske høy og iriterende pumpelyd

 

 

8800 ULTRA ALL-IN-ONE kjøler tenker dette kortet ser noe sånnt ut.

 

 

ellers så er det mulig jeg bare prater tull og det er bare et vanlig gtx 280 med vannblokk :D

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Jeg synes det er bra at Hardware.no skriver en del om vannkjøling. Men hvorfor skriver dere bare om halvdårlige OEM-produkter som knapt er bedre enn luftkjøling. Ytelsen virket ikke spesielt god og siden støy ikke er nevnt med et ord, må man nok regne med at den er i den øvre delen av skalaen. Disse produktene henvender seg utelukkende til folk som ikke har veldig god peiling, men tror at et produkt er mye bedre enn et annet bare fordi det har vannkjøling.

 

Det jeg savner er artikler, og for den saks skyld også anmeldelser, av skikkelig high end vannkjølingsutstyr. EK, D-tek og Swiftech, for eksempel, lager vannblokker som regelrett banker livskiten ut av alt som er testet eller skrevet om på Hardware.no. Det hadde virkelig vært flott med et par kvalitetsartikler om hva som foregår i den "virkelige" vannkjølingsverdenen.

 

Og en annen ting: kan det virkelig stemme at GTX 280 bare kjører 50'C på stock? Det hørtes utrolig lavt ut. Hvis den virkelig er så kald, betyr det jo at støynivået er mye høyere enn det kunne ha vært hvis det kjørte på 70-80'C.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...