Gå til innhold

Priser på Nikon D90


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjipt å se hvor mye d300 har gått ned i pris. Ga 10400 på svalbard i juli og nå får man det for 9999 på fotovideo. Men det er uansett kjipt å vente da. Men jeg hadde ikke trodd at det skulle synke så mye som 3000 kroner på så kort tid :mad: (Fra 13000 som det kosta til å begynne med)

 

Slik er det, jeg vil tro at D300 og 50D vil bli temmelig lik i pris utover året og at D90 og 40D legger seg temmelig jevnt,muligens at D90 blir litt dyrere enn 40D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Har sett på spesifikasjonene til D90 og D300. Nikon D300 har uten tvil bedre egenskaper enn det D90 har, dog koster den 2 tusen mer. Men for så mye ekstra vil jeg si de 2000 er verdt det igrunn.

Lenke til kommentar
Har sett på spesifikasjonene til D90 og D300. Nikon D300 har uten tvil bedre egenskaper enn det D90 har, dog koster den 2 tusen mer. Men for så mye ekstra vil jeg si de 2000 er verdt det igrunn.

 

Fint om du kunne utdypet det litt mer :) Er mange som er interessert i å høre om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jepp.

 

Ifra denne listen viser at de tekniske detaljene hos D300 er enten like gode, eller bedre, for uten om en del; "Partial, under lysmåling" aner igrunn ikke hva det er men utenom der har D300 uten tvil bedre specs, samt at D300 er bygd i metall og ikke plast.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...