Gå til innhold

Rivatuner er kommet i ny versjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, er det samme med mitt. Men rivatuner kan styre viften på skjermkortet og skrur du den på over 40% så høres det ut som en jumbojet tar av.

 

Enig med deg der, Har ikke hørt 4850 men har ett 4870 selv (bråker sikkert ikke like mye) men når den kjøres på over 30% så begynner den å overdøve allt annet i pcen, og på over 50% så høres den ut som en støvsuger :p

Lenke til kommentar
Jepp, er det samme med mitt. Men rivatuner kan styre viften på skjermkortet og skrur du den på over 40% så høres det ut som en jumbojet tar av.

 

Enig med deg der, Har ikke hørt 4850 men har ett 4870 selv (bråker sikkert ikke like mye) men når den kjøres på over 30% så begynner den å overdøve allt annet i pcen, og på over 50% så høres den ut som en støvsuger :p

 

sånn går det når man kjøper billig merke:P har GTX280. bråker ikke i det hele tatt. selv på 100% :)

Lenke til kommentar

testet RivaTuner på min 4870X2 i går og det er litt forvirrende å bruke den...

Henger i 10sec hver gang man skal velge kjernen eller starte monitor - eller så å si etter hver "betydelig" klikk...

 

Også den andre kjernen kjører på 507/900 mens den er idle - og dersom man klokker blir den verdien stående uansett hva man gjør - greit nokk det går opp til det man har klokka til når man starter spill - men er forvirrende og potensielt farlig... Kan klokke for mye og det kommer som et smell kun når man starter spill.

 

4870X2 produserer jombo-jetfly... stakkars dama mi ble faktisk red :)

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...