Gå til innhold

Kabinettprodusent lanserer spillmus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tydeligvis mye penger i mus...

 

Dagens gullkorn!

 

I second that :p

 

Herrejesus. Hva gjør folk med musa egentlig, stiller den ut? Hånda dekker den mesteparten av tiden uansett, so who gives a flying turd hvordan den ser ut?

 

Denne tråden er jo bare full av koffert tenking, er det tilfeldigheter ?

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

slutta å jakte på ny gamingmus etter at jeg kjøpte mx510 for ca 6 år sia. Er det virkelig noe vits med så overkill presisjon når det er koordinasjonsevnen til brukeren som er flaskehalsen? Hva er oppløsninga på en mx510 i forhold til disse nye supermusene? er reaksjonstiden lik?

 

 

Hadde vært morsomt om hardware kunne kjørt en test på de mest populære musene, med flere testere, og spilt den samme banen i CS mot botter i 15 min hver og sett hvilken mus som gir flest kills.

 

Det hadde vært en veldig nyttig test.

 

Ja absolutt! kanskje invitert til et arrangement for brukere på forumet der alle kan gjøre samme testen, så ser vi hvordan de kommer ut på stor skala. Hvis det er forskjell i hvor lang tid det tar å "lære" musa blir det jo ikke helt rettferdig, og jeg spiller bedre og bedre for hvert kvarter i en time ihvertfall. hvis folk spiller med dem i forskjellig rekkefølge bør det bli statitisk riktig.

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...