Gå til innhold

Nye bilder av HTC Dream


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For en dum kommentar, jeg refererer da til "Dette blir nok ikke en telefon for de kule folka"

 

Jeg synes din var dummere. Han skriver "kule" med annførselstegn, og referer nok sannsynligvis til folket som nå har iPhone.

Han mener vel at Dream ikke vil appelere til den kundegruppen.

 

Riktig det ja. Bare sagt på en bedre måte ;)

Lenke til kommentar

HaueR - du kan nok bare bite i det sure eplet kanskje? Er greit innimellom det;)

 

Men til telefonen - jeg ser heller ikke poenget med den klumpen under, er jo nødt til å gjøre tastaturet mindre brukervennlig?! Lysten på å prøve android, men det må være på en telefon som er litt mer hendig enn denne...

Lenke til kommentar
HaueR - du kan nok bare bite i det sure eplet kanskje? Er greit innimellom det;)

 

Men til telefonen - jeg ser heller ikke poenget med den klumpen under, er jo nødt til å gjøre tastaturet mindre brukervennlig?! Lysten på å prøve android, men det må være på en telefon som er litt mer hendig enn denne...

 

Takk.

 

Tenkt på det jeg også at det må være veldig kronglete og bruke høyre tommeltott til og skrive. Skal de ha utfellbart tastatur slik som på Dream syns jeg måten de løste det på tytn mobilene er genialt. Og ser ut til og være en bedre løsning enn på Dream.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...