Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (uke 35) (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss, so nyversjonen av QFG2 er endeleg ute...for dei som ikkje kjenner det, vil eg på det sterkaste anbefale å prøve dette spelet. Dette var favoritt-RPGen min i lang tid. Spelet kombinerar klassisk Sierra-eventyr av King's Quest-typen med rollespelelement. Eventyrdelen er fortsatt mest dominerande, men du har òg klasser, kampar, karakterbygging, og forskjellige løysningar på problem. Spelet har flott stemning, gode karakterar, og ein spesiell humor.

 

Sjølv har eg spelt igjennom QFG2 tre gongar, sist berre for nokre få veker sidan, so eg trur eg ventar litt med å spele igjennom denne nyversjonen.

 

Kay

Lenke til kommentar

Da har jeg og en av hybelkameratene mine her klart å svi av 6 timer på Castle Crashers.

 

Dette er tanketom morro av ypperste klasse! Spekka med humor og vanvittige påfunn så til de grader at du begynner å lure på hva i helvete det er de har i kaffen på huset der.

Bossene er hittil alle et mesterstykke i humor og har alle egne strategier så det ikke kun blir som å slå ned en mob med normalhp*10

For de som krever litt mer av innhold vil det glede at det fins vanvittige mengder våpen, hemmelige characters og buff-pets gjemt rundt om.

 

Enkelt og greit et mesterstykke i "buddies and bud's" kategorien.

Lenke til kommentar
Hvor stort er castle crashers? Får jeg det ned på 256MB? :p

 

Såvidt jeg husker så bruker det litt under 200 MB...

 

nouse4aname: Om du ikke vet hva paypal er så bruker du Credit Card. Paypal er en online bankkonto som du kan bruke på eBay og andre nettbutikker. Du kan også bruke det som et mellomledd for å unngå at uvedkommende snuser i kredittkortopplysningene dine.

Jeg kjøpte utvidelsene til Europa Universalis gjennom Gamersgate, og det funka veldig fint.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...