Gå til innhold

Rockstar med Max Payne 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo Rockstar vist mange ganger hva de er kappabel til - jeg er med andre ord ikke redd for at serien blir ødelagt om Rockstar skulle ta opp tråden. Max Payne er for øvrig ett av mine favorittspill opp gjennom tidene. Man glemmer bare ikke følelsen man fikk i det man for første gang bega seg ut i bullet-time med dual ingrams. DET, er spillmagi.

Endret av TheParlourStrode
Lenke til kommentar
Om dette betyr at det kommer et nytt Max Payne-spill OG det ikke blir noe møkkete XB360-eksklusivitet, DA tar jeg det som en gladmelding. Om de produserer en oppfølger bare for å holde den på Xbox kan de like godt la idéen ligge i hylla.

 

På tide med en bolle?

 

Eneste som kan ødelegge dette spillet er "Open World". Er det ikke det og i tredjeperson er jeg godt fornøyd :)

Lenke til kommentar
Håper så inderlig at dette kommer først på konsoll! Elsker å lese om alle pc-brukerne som blir forbanna!

 

edit: Før dere nå går til frontalangrep på meg: Folk er for lengst blitt lei av gnålet nå. Konsoller er like fullverdige spillformater som en pc.

jeg skal ikke nekte på det, da jeg sitter på 3 konsoller selv og har brukt de mye opp igennom tidene. men skytespill er ikke like gode på konsoll. hver til sitt bruk.

 

dessuten mener jeg å huske at max payne spillene var exkusive til pc, så hvorfor endre det nå?

Lenke til kommentar

Tidlegare Max Payne spel har kome ut på konsoll. Med tanke på dette, og større fokus på konsoll, er det nok rimeleg å tru at eit eventuelt spel kjem både til konsoll og PC. Forhåpentlegvis vil ingen av partane tape på dette i form av eit dårlegare spel.

Lenke til kommentar

Max Payne serien er genial tvers gjennom. Det er ikke bare spill, det er en opplevelse av de sjeldne, en historie som faktisk går innpå en. Rockstar kan for all del levere en flott oppfølger, men de har et helvettes mye jobb foran seg med tanke på historien, karakterene, dialogene, musikken, gameplay må være av kolossale dimensjoner for å overgå The Fall of Max Payne.

Lenke til kommentar

Ingen veit kva Rockstar eventuelt kan klare med Max Payne, men eg er mest gira på at det er snakk om eit nytt Max Payne. Dei to første spela er råbra tvers gjennom. Om MP3 ikkje når opp til dei to første er greit så lenge det blir bra. Det har ein mørk og dyster stil med sex, drugs and rock & roll, ganske sjeldan i ein sjanger som er prega av hovudkarakterer med 23 lag kevlar og eit enormt våpenarsenal.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...