Gå til innhold

Warhammer Online er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Må si meg enig med Bruktbilen her, om dette spillet er utfordrer til ett enkelt spill må det være World of Warcraft. Spillene har jo tilsynelatende samme grafiske stil.

Lenke til kommentar
Spennende spennende.

Ble voldsomt skuffet over aoc.

Men. Nå er jo wotlk rett rundt hjørnet også.

 

Gleder meg til å teste ut Warhammer online her også, blir CE versjonen på meg gitt.

Vært Warhammer FRP fan siden militæret jeg! :)

 

Litt off topic, vært ganske så fornøyd med AoC jeg, merker at Funcom har lagt inn mer quests etc, samt fikset og optimalisert systemet og balansert classes etc. Det kommer også mer om ikke lenge sannsynligvis. :) End off topic.

Lenke til kommentar

De nevner vel AoC fordi de har en ganske stor brukerbase, WoW er det ikke mulig å konkurrere

med. WoW har ikke nådd peaken sin engang..

 

AoC med 400k spillere er nok akkurat perfekt målsatsning i starten, de som har flere

spillere er vel kun lineage 1 og 2, runescape og FFxi..

 

Nå er det sikkert en litt større potensiell brukerbase for Warhammer en AoC, ettersom det ligner

så veldig på WoW og folk enkelt kan tilpasse seg grafikkstilen og spillestilen, og det

krever ikke en "superdatamaskin". Men tror folk kommer til å holde seg til WoW, spesielt

nå som de releaser patchen som gir oss nye tallents, spells, barbershops, inscription osv

om ikke lenge. \o/

 

Håper virkelig WAR har blitt bedre en betaen jeg var med på, noe så crappy har jeg aldri

vært med på før eller siden. Men det skal seff testets ut.

 

Subscriptions_11327_image001.png

post-144590-1219827553_thumb.png

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

AoC klarer tydeligvis helt fint å falle sammen uten noen konkurrenter.

 

Tror ikke det finnes et spill som kommer til å ta over 11 millioner spillere, det som skjer er at nye og bedre spill tar deler av massene i WoW. AoC har tatt sin del, WAR kommer til å ta sin del og så fortsetter det fram til ting blir å balanseres.

 

Håper virkelig WAR har blitt bedre en betaen jeg var med på, noe så crappy har jeg aldri

vært med på før eller siden

 

Kommer litt an på når du spilte, har vært enorme forbedringer på den siste måneden, men det er bra at de finner feil i betaen, der de faktisk skal være, enn å finne dem etter release.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg har sett litt på war og jo da, jeg kommer nok til å spille det innimellom, men jeg holder meg fortsatt til wow. Nå har jeg endelig fått en lvl 70 char så nå gir jeg ikke opp for å starte på nytt. Tror jeg holder meg mest til warhamemr miniatyrene, med mindre de får nissegobliner inn i spillet.

Lenke til kommentar

Grafisk var det veldig likt WOW i mine øyne. Er vel der AoC har sin nisje - at det ser litt mer virkelig ut enn mange av de andre MMORPG'ene. Kan ikke helt se at dette spillet da skal kunne stjele spillere fra andre enn WOW, utover at mange Warhammerfans sikkert kommer til å kaste seg over spillet.

 

OT: Snakket for litt siden med en person som jobber i med AoC, og i følge henne er noe av grunnen til at ting har stått litt stille med AoC (patching, nytt innhold osv) at de har vært pokka nødt til å avvikle sommerferie. Utviklerteamet jobbet ræva av seg i mnd frem mot release (snakker MANGE timer overtid her), og Funcom hadde ikke annet valg enn å la staben ta ferie. I forhold til arbeidsmiljølovgivning er dette et noe unikt "problem" for norske spillutviklere kontra de utenlandske, ettersom vi har langt strengere regler å forholde oss til (og tradisjoner for å overholde dem). I følge henne skulle det komme en del mer materiale utover høsten og vinteren så.

Lenke til kommentar

Gleder meg, spillet skal testes, som alle andre MMO'er. Hvordan det vil gå med WAR, når det gjelder antall brukere, så er det litt vanskelig å si, men det får vel sin brukermasse, dog vil de nok neppe slå wow. Det er hva jeg tror værtfall.

 

Uansett så virkes det som spillet kommer til å lykkes på sin måte, for etter hva jeg har lest om spillet så langt, er de fleste beta testere vært svært positive, så det lover godt, men igjen så vet man aldri.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Når Warhammer Online kommer ut så kommer nok en million eller 2 til å hoppe av World of Warcraft for å spille WAR. Når Blizzard realeser Lich King kommer de nok også til å miste en million eller 2 subscribers, de fleste jeg spiller med i WoW kommer til å kaste inn årene med WoW når lich king kommer.

 

En litt off topic ting her, World of Warcraft sine x antall millioner brukere er ikke de "virkelige" antallet brukere så høyt, jeg for eksempel subscriber på 4 accounts. Det er flere enn meg som har multiple accounts. I tillegg til oldtimersene some meg med multiple accounts så har du goldfarmersene. Så med tiden så ser jeg et skred av "subscribers" som kommer til å falle av lasset til WoW. End of off topic.

Lenke til kommentar

Tbh, etter å ha spilt beta'n i godt over 10mnd nå, så vil jeg påstå at warhammer online ikke har nubbesjangs til å konkurrere mot wow.

 

Sier ikke at WAR ikke blir bra, men WoW er i en helt annen liga atm.

 

War will trenge 1 år med polish for å engang nærme seg flowen i wow.

Lenke til kommentar

WAR er AOC utfordrer fordi begge har stor vekt på PVP.

 

WAR er Realm vs Realm basert, mens Age of Conan er en eneste stor suppe av PvE+PvP.

 

Det er ikke en utfordrer til WoW fordi World of Warcraft har PvE tronen og selv om dette også er med i WAR så er det ikke der hovedvekta ligger. Prøv selv og se.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...