Gå til innhold

Kulturo: Cher som Catwoman


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

What? Whyyy! Etter de forrige filmene er nok for de fleste Catwoman synonymt med noe seksuelt og spennende. Å drastisk endre dette høres merkelig ut - spesielt med Cher? Operert i mente og likevel fæl, har hun ikke for lengst hatt sin storhetstid - er dette et forsøk på å skape noe gilf-fenomen? For folk har visse forventninger til en skuespiller i en catsuit.. :no:

Endret av cc
Lenke til kommentar

Tror alt er bare bullshit, hvorfor skulle Nolan ønske å ha med Catwoman i det hele tatt når han har i mangfoldige intervjuer uttalt at Catwoman og Penguin er altfor urealistiske karakterer. Har han nå plutselig forandret mening og blant alle folka han kunne hatt i den rollen velger han en 62 år gammel middelmådig skuespiller? Er noe som ikke stemmer her.

 

Men at innspillingen av den tredje filmen skal starte tidlig neste år ser jeg bare positivt på, ser dermed ut som Nolan er bekreftet til å regissere den tredje og det blir samtidig hans neste prosjekt også, altså han lager ikke noe annet i mellomtiden visstnok.

Lenke til kommentar

Skal Kulturo.no fortsette å bruke ressursene sine på å fore oss med usanne og tabloide rykter om den neste Batman filmen? Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, manuset til den nye filmen er IKKE påbegynt og derfor vet man sansynligvis ikke hvilke karakterer som skal brukes og ihvertfall ikke hvem som skal spille dem.

 

Kulturo på fredag: "Kong Harald som The Riddler?"

Lenke til kommentar
Dere som er misfonøyd med Cher må huske at Catwoman i såfall nok ikke blir framstilt slik hun ble i de to forrige filmene hun figurerte i. Det er kanskje meningen at hun skal være smakløs og forstyrret, usexy og fæl. Da funker Cher godt.

Greit nok, men dama er jo 62 år gammal. Pensjonist.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...