Gå til innhold

iPhone-tråden|Telefon, iPod og internett!


Anbefalte innlegg

Tusen takk Blib. Lise04 legg til install.ifon.no på installer.app og installer skandinavisk telefonstøtte.

 

dessverre vet jeg ikke hva installer.app og dette er for noe.. huff.. så vanskelig dette ble. Den er jo låst opp for bruk, 1.1.2

var på ifon.no, men fikk ikke til å "laste" ned eller noe. Bare se på pakkene, hadde laget meg profil og alt..

På "skrivebordet" på ifonen din skal det være et program som heter "Installer", dobbeltklikk der, så velger du sources og legger til install.ifon.no (du må være tilkoblet Wi-Fi, trådløst internett). Deretter velger du install og så Ifon 1.1.2

 

Det kommer bare opp ifon norway 1.1.3 og det vil jeg ikke innstallere

 

 

JEG FIKK DET TIL SELV!!!!! jeg er så sabla god...

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket program bruker dere for å konvertere video-filer for Iphone.

 

Selv har jeg prøvd meg litt frem, det jeg bruker nå heter "MediaCell iPhone Video Converter". Dette fungerer bra, men kunne godt tenke meg å høre om det er noen som har noen andre program å anbefale.

Lenke til kommentar
trenger også tips til et nytt gratis video konverter program til iphone. Det jeg har henger ikke lyd og bilde sammen i det hele tatt(videora eller no) Noen som har noen tips?

 

en ting til, noen som vet når iROM sourcen kommer til å være oppe å gå igjen, eller et alternativ? :)

Jeg også bruker Xilisoft, men her er et gratis alternativ:

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Endret av mesha
Lenke til kommentar

Et par bugfikser i 1.1.4: http://www.iphoneatlas.com/2008/02/26/ipho...s-ordering-bugs

 

Norske ord og bokstaver til iphone i versjon 1.1.2? noen som vet? når jeg skriver inne install.ifon.no kommer det bare opp til 1.1.3

iFon har endret strukturen på Installer-sourcen sin - install.ifon.no inneholder nå pakker KUN for 1.1.3. Du må skrive inn old.ifon.no som source istedet for å få tilgang til 1.1.2-pakkene...

 

trenger også tips til et nytt gratis video konverter program til iphone. Det jeg har henger ikke lyd og bilde sammen i det hele tatt(videora eller no) Noen som har noen tips?

 

en ting til, noen som vet når iROM sourcen kommer til å være oppe å gå igjen, eller et alternativ? :)

Jeg også bruker Xilisoft, men her er et gratis alternativ:

http://www.videora.com/en-us/Converter/iPod/

Brukte også Xilisoft, men mitt problem med dette programmet var at alle filene jeg konverterte hele tiden fikk usynkronisert lyd og bilde. Videora sitt alternativ var så reklamebefengt at jeg fikk helt fnatt av å bruke det, samt jeg fikk flere uforklarlige feilmeldinger under prosessen (har sikkert noe med at jeg bruker Vista x64). Greit nok, det er gratis - men la nå dem som vil donere til utvikleren få muligheten til å fjerne all reklamen!

 

Selv bruker jeg nå Movies2iPhone. Foreløplig kan man ikke konvertere flere filer om gangen, samt at noen av de konverterte filene må konverteres enda en gang i iTunes for at iPhonen skal kunne ta imot dem. Men med dette programmet er i alle fall lyd og bilde synkronisert, samt at jeg slipper irriterende reklame selv om dette programmet er gratis...

Endret av EviLEddiE
Lenke til kommentar
Hva er nytt med 1.1.4?

Ingenting av interesse som vanlig. 1.1.1 FTW. Har ikke giddet å tatt meg bryet med å oppgradere min egen telefon fra 1.1.1. enda (og det skyldes ikke at jeg er usikker på hvordan det gjøres ;))

 

Btw, jeg har i dag lagt til støtte for flere språk i ZiPhone, og norsk oversettelse er klar. Ny versjon kommer antagelig om et par dager.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

Hei, har åpnet telefonen min (1.1.2) med Ziphone, norsk onecall sim-kort står i og jeg får dekning via o2 UK siden jeg er i Storbrittania nå. Har og innstallert skandinavisk telefonstøtte via ifon.no og valgt norsk i settings, men blir fortsatt bare "kastet ut" når jeg trykker på sms for å lese/skrive. Det går fint å ringe. Noen som har noen smarte tips?

Lenke til kommentar
Hei, har åpnet telefonen min (1.1.2) med Ziphone, norsk onecall sim-kort står i og jeg får dekning via o2 UK siden jeg er i Storbrittania nå. Har og innstallert skandinavisk telefonstøtte via ifon.no og valgt norsk i settings, men blir fortsatt bare "kastet ut" når jeg trykker på sms for å lese/skrive. Det går fint å ringe. Noen som har noen smarte tips?

Prøv å installer iWorld i installer

Lenke til kommentar
Hei, har åpnet telefonen min (1.1.2) med Ziphone, norsk onecall sim-kort står i og jeg får dekning via o2 UK siden jeg er i Storbrittania nå. Har og innstallert skandinavisk telefonstøtte via ifon.no og valgt norsk i settings, men blir fortsatt bare "kastet ut" når jeg trykker på sms for å lese/skrive. Det går fint å ringe. Noen som har noen smarte tips?

Prøv å installer iWorld i installer

Package download failed! ..bah :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...