Gå til innhold

Erfaring med NetOnNet? Positivt, negativt.


abery

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Er det noen som har kjøpt fra NetOnNet før? Er det en trygg side?

 

Ble bare skeptisk på de billige prisene :)

Så lang har jeg bare gode erfaringer med NetOnNet, men har ennå ikke hatt noen reklamasjon elller andre saker med dem. Det er først når det skjer at finner ut hvor gode de er, i tillegg til at om de gir kundene sine riktig informasjon om varer og leveringstid etc.

De har sporing, men det nummeret kommer med e-post, fordi de ikke har "Min side" hvor man kan se sine ordre, statistik med mere. Men det skal visst komme.

Endret av ronron25
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Noen som finner ut om netonnet har kundesider? Slik at jeg kan sjekke tidligere ordre og utestående ordre etc? Jeg finner det nemlig ikke på hjemmesidene deres.

 

Netonnet har ikke kundesider. Jeg ringte dem og de bekreftet det. Men de sa de skulle få det, så det kommer vel en gang i fremtiden.

 

Edit:ordskille

Endret av ronron25
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk en harddiskopptaker som tydelig var brukt (åpnet emballasje, batterier satt i fjernkontrollen osv.). Desverre virket ikke nettverksporten på den, og jeg reklamerte. Det i seg selv gikk veldig bra, så kudos til netonnet. Det som desverre skurret litt var at posten ringte meg to måneder senere i forbindelse med at netonnet påsto at posten hadde ødelagt forsendelsen. Noe jeg finner meget besynderlig, med tanke på at apparatet tydeligvis var brukt.

 

Min mistanke, altså rene spekulasjon, er at noen har brukt sin angrerett istedenfor reklamasjon, og netonnet har solgt den videre som ny.

 

Uansett, de ordnet reklamasjonen fra meg kjapt og ordentlig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...

Sender de ut sporings nummer ved hver ordre hos dem?

 

Jeg har bestillt hos de for 8 dager siden ennå ikke fått sporingsnummer iallefall... (Og varene var iflg, nettsidene på lager), har denne uken send 4-5 mail og spurt hva som skjer med min bestilling, men får ikke noe svar tilbake :dontgetit:

 

Siste gang jeg handler der iallefall, styr unna Netonnet sier jeg :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...