Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger du noen å snakke med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

 

Jente 25.

 

Skulle gjerne hatt noen å snakke med angående livet mitt og veien videre for meg. Er kraftig rammet av flinkpike-syndromet, jeg lever ikke mitt eget liv lenger, men et liv andre forventer at jeg skal ha.

De siste mnd mine har bestått av tilbakefall depresjoner og angst, alkohol, tanker om å avslutte mitt eget liv og en rotete og kaotisk leilighet. Jeg har gitt opp å snakke med venner og familie for de har ikke egentlig ikke så mye og si til dette annet enn å nikke og late som de hører etter. Noen som har tid?

 

Anonymous poster hash: 46fe3...c41

 

 

Har en del erfaring fra deprisjon (og rotete rom :p ) så bare å sende meg en pm om du enda trenger noen å prate med :)

Noen som har lyst å prate i dag? 

 

Bare å sende meg en PM om du enda trenger noen å prate med

Jeg kunne tenke meg noen å prate med

Bare å sende meg en PM om du enda trenger noen å prate med

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Om noen trenger noen å prate med, så kan jeg gjerne dedikere litt tid. Jobber som nattevakt og har mye tid til disposisjon ved å svare på spørsmål litt utfyllende. Jeg liker også å ha lange, dype interesante samtaler, samt at jeg er veldig erfaren når det kommer til tema som angst og depresjon, da jeg har venner, familie samt meg selv som har slitt med det, og tidvis sliter med det den dag i dag.

Bare send en PM. Er ikke alltid på diskusjon, så om du ikke får umiddelbart svar, så ikke frykt, jeg vil svare ti syvende og sist :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...