Gå til innhold

for lite jenter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel heller den første definisjonen folk mener når de sier "nerder". Det er i hvertfall det jeg legger i ordet.

 

Vet ikke helt hvordan man skal få inn flere jenter her, jeg. Jeg tenker at man enten faller for Diskusjon.no av seg selv, eller så finner man ut at det ikke er ens "greie". Det eneste som holdt på å skremme meg vekk da jeg var fersk her var vel en del jentefiendtlige utsagn i samlivsdelen av forumet ("Alle jenter er horer, utro, lyver om voldtekt osv."), men dette er jo enkeltuttalelser hver enkelt bruker må stå for og ikke noe Diskusjon.no kan gjøre noe med. Tror vel den greieste måten å få inn jenter her er å tipse venninner om forumet.

Lenke til kommentar

nerder er ikke elsk :p

 

Eller om dere mener folk med mye kunnskap, spesielle interesser, som er lite overfladiske og sånt. Om dere mener sånne "nerder" da er jeg veldig veldig enig.

 

Men 24/7 gamere, de uten sosial intelligens, lugubur klesstil og kleine å være med, så nei, ikke elsk :p

Klart nerder er er elsk. Ditto geeks. Av begge kjønn. Og skolelys. Så lenge de ikke er sterkt politiske / religiøst aktive, så er de elsk.

 

Flink Oda. <3

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er altså jente/dame som er her inne, men foretrekker KG. Det handler mest om hvor jeg trives, rett og slett. Diskusjon.no er preget av at det er mannsdominert, på godt og vondt, men jeg føler meg ikke like hjemme her som på KG. Det er en ærlig sak for min del, og har ikke så mye med at jeg synes Diskusjon.no nødvendigvis er så dårlig. Det handler også litt om hvordan man oppfatter hverandre, hva slags reaksjoner man får osv. Det kan virker litt fremmedgjørende når man blir lagt merke til fordi man er jente, hvilket jeg har blitt ("men du er jo jente..", eventuelt "er du jente?!"). Det gjør at man ikke får lyst til å diskutere da jeg først og fremst er et menneske. For meg er noen ganger også måten gutta her inne oppfører uvant og gjør at jeg ikke alltid får lyst til å diskutere. Da diskuterer jeg heller der hvor jeg føler meg mer hjemme, rett og slett.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Vil heller ha få jenter, men med fornuftige ting å si, enn en haug med kvinnfolk-logikk som troller ned hele forumet slik som på kvinneguiden.

Men en haug med mannfolklogikk som troller ned hele forumet er greit?

 

 

Jeg må si at jeg er litt usikker her. De fleste jentene jeg snakker med i virkeligheten virker nå som fornuftig personer, men fy faen kvinneguiden.no!! AGHAGHAGHA for noen høner, for noen HØØØØNNNNNERRRRRRRRRR. KVAKKVAKVKVKAVKAVAKVKA.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er fordi over halvparten av "jentene" på kvinneguiden er gutter som troller for å dra "sinnssyke reaksjoner" ut av "de gale kvinnfolkene der", som også er gutter som tror de må være "gale kvinnfolk" for å passe inn der.

 

Blir litt som historien om gutten som utgir seg for å være jente i et MMORPG, treffer en annen jente som er biseksuell/lesbisk, de innleder et online-forhold med masse cybersex og følelser i flere måneder, den andre jenta sier hun vil møtes fordi hun har noe viktig å fortelle, noe som ikke kan sies over internett. Du bestemmer deg for å endelig si at du har lurt henne trill rundt og er mann, så du går for det.

 

Så kommer møtet, og den andre jenta var en mann også.

Altså har man hatt to mannfolk som har cybersexet som jenter i flere mnd :)

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...