Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yay, new engine.

 

 

:sleep:

 

Samme som hvert år, er det ikke? Hypen er stor. ("Iår blir det annerledes") ("Det blir en revolusjon innen fotballspill") "(Du kan SE øyenbrynene til dommeren gro") ("Med helt ny masterbit engine 2500, blir dette noe du aldri før har opplevd")

 

Fifa har vertfal mistet meg som spiller etter flere års skuffelser. Altså, når en gir ut ett spill der en kan "lure" forsvaret ved å løpe på tvers forbi da er det noen som ikke har gjort jobben sin.

Okay, gi ut en patch som blandt annet fisker det problemet da...Nei, det gidder vi ikke.

 

Så slipper de en "teaser" med klipp fra FIFA spill opp gjennom tidene, noen tryner fra ekte spillere, noen klipp med spillere som driver med motioncapture, slenger på "Football has changed" og regner med at folk biter på?

 

Og det gjør de jo såklart.

Endret av IcedInsanity
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig overraskende at man er låst til denne Hunter i "The Journey", men tviler uansett på at det er en game mode jeg ville spilt ettersom det er offline. Så langt er det cornerne som virker mest interessante, med den gule dot'en. Spent på hvordan det vil fungere når spillet er i salg.

 

Lastet ned både FIFA 15 og 16 fra US store. Gjør kanskje det samme igjen. Eneste ulempen er egentlig at høyde og vekt ikke er i cm og kg, men blitt vant til foot, inches og lbs nå.

Lenke til kommentar

Det de må fikse for at jeg i det hele tatt skal vurdere fifa 17 er et par ting:

 

Spillefysikken og dommerne, de klarte faktisk ikke å patche dommerne til ett ikke-latterlig nivå i løpet av 10 måneder. Fysikken er helt usannsynlig ræva, forhåpentligvis fikser den nye fysikkmotoren det..hopefully.

 

Pasningsystemet er også helt ræva i forhold til f.eks PES. Er en jævel i offside så vil han få ballen selv om du ikke sentret til noen i nærheten av han.

 

Forsvarsspill. Utrolig lett for folk å kunne bare springe sikksakk som en kokainruset østerriker rett inn i feltet, og takket være fysikkmotoren er det jo uhorvelig lett å lage straffespark.

 

Det er sikkert mer. Men jeg vil se en gameplay video, noen som vet når de publiserer noe sånt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...