Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Soppinfeksjon på penis(?)


kandinsky

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Lang historie kort, så fortalte kjæresten at hun hadde tegn som kunne ligne på soppinfeksjon i helgen, men kåte som vi var hadde vi sex allikevel. Det vil si, vi hadde sex i 30 sekunder før det ble alt for vondt for henne og vi stoppa. Nå, to dager senere, oppdaget jeg en haug med røde prikker som klør på penishodet. Jeg har hatt dette før med eksen min, men da lot vi det bare være i en uke ellerno før det gikk over hvis jeg ikke husker feil.

 

For det første, er dette en soppinfeksjon eller er det noe annet? For det andre, hva er det beste jeg kan gjøre nå for å få det vekk så fort som mulig? Vaske meg med vann, kjøpe noe mikkmakk fra apoteket, prøve kjerringråd, vente og se hva som skjer? Jeg venter i spenning :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan fortelle deg at soppinfeksjon er fullt mulig hos mannfolk, selv om "mytene" sier at dette ikke er tilfelle. Spør disse sex-svarerne i media og de sier det ikke kan "smitte over", selv om egen erfaring er at det motsatte er tilfelle. Min erfaring er at enkelte kvinner har jævla mye sopp-problemer og andre ikke. De med jævla mye sopp klarer faktisk å gi det til deg, uansett hvor mye disse kvinnfolkene nekter for det, så er det tilfelle.

Det er faktisk mye kjipere for gutter å bli plaga med sopp enn jenter.

Da blir det rødt og prikkete, akkurat som du beskriver. Du kan da smøre med canesten salve i ca 10-12 dager før du blir kvitt sjiten. Under denne perioden er huden mer ømfintlig enn ellers og du kan oppleve noe flassing mot slutten. Så er alt bra igjen etterpå.

 

Som jeg sa tidligere, enkelte kvinner er langt oftere plaget med mye sopp enn andre. De som er det, er det hele jævla tida. Jeg hadde rett og slett ikke gidda å holde på å plages med damer med mye sopp, så enkelt og brutalt må man bare tenke.

 

Ps. jeg garanterer at noen kjerring kommer inn her og prøver å fortelle at dette er ikke mulig, at deres soppinfeksjon "kan umulig" smitte over, men faktum er at den kan det. Det vet både jeg og du. Så du må ikke høre på den sjitpraten de kommer med.

Endret av Ideal
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...