Gå til innhold

Oppgradere Xbox 360 spill til Xbox One spill


Andy9889

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har hatt Xbox One nå et halvt år og har gledet meg til 5. september slik at jeg kan oppgradere blant annet battlefield 4 til xbox one. Men jeg fant akkurat ut at Gamestop oppgraderer ikke! Vet noen hvor jeg kan oppgradere? Som dere kanskje skjønner så foretrekker jeg å betale 60 kr istedenfor 600...
Ps Ved oppgradere mener jeg å levere 360 spill og betale en sum (10 dollar) og så få Xbox One versjonen.

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Playstation hadde slik mulighet i fjord husker jeg om du kjøpte via PSN f.eks Call of Duty: Ghosts eller Black Flag. Kan ikke huske derimot å hørt om butikker som har slik oppgraderingsmulighet.

 

Om du ikke finner det kan det være du må lete på finn.no for å finne en brukt for å eventuelt spare nån kroner, kjøpe det igjen nytt om du vil spille det igjen på Xbox One med forbedret grafikk.

 

Du har eventuelt Battlefield Hardline som også kommer, men det er utsatt til 2015.

Hvis du er på jakt etter gode spill til Xbox One kan jeg annbefale Wolfenstein: The New Order og Metro Redux. Har spilt de på PC, men bruker kontroller. Begge er fenomenalt gode spill. Ellers har du Dead Rising 3. Ett spill som var nesten grunn nokk for meg å kjøpe Xbox One, men kommer på PC nu på fredag, YAY :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...