Gå til innhold

HTC One X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes det noen måte å skru av eller på animasjon på sence 5.0

Om du velger strømsparer modus så tror jeg alle animasjoner stopper opp. Ellers er jeg usikker på om det faktisk err mulig.

 

Hvordan får jeg opp HOX opp som estern disk på pc'n?

Du kobler telefonen til pc`n med en USB kabel. Da skal den komme opp automatisk som et SD kort. Merk at du må åpne telefonen før du får tilgang. (altså deaktivere lås-skjermen en gang før sd kortet kommer opp på maskinen)

Lenke til kommentar

Finnes det noen måte å skru av eller på animasjon på sence 5.0

Tipper du får muligheten viss du går inn på om telefonen, trykker raskt på byggnummer 7 ganger.

Da finner du utvikler modus i menyen i nærheten av om telefonen.

Der er mulighet til å justere/skru av animasjoner.

 

Slik er det iallfall på alle andre Android enheter. Har ikke erfaring med Sense 5

Endret av Daniel.h
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Selger dem enda Nye one x ? hehe siger på åra, er iaf 2 generasjoner siden jeg hadde den.

 

Men nå er konen min lykkelig eier av den, kjører android 4.4.2 på den, Cyanogenmod11.

 

Må si den er en del raskere nå enn når jeg hadde den med med eldre android, samt Sense oppå toppen.

 

Er enda en god brukende telefon, eneste er batteriet som sikkert er nede i ca 60% av når den var ny.

 

Tenkte bestille nytt OneX+ batteri og sette i den, varer vist lengre en standard batteriet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...