Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal på min første fest/grillkveld på fredag, de fleste skal ha med alkohol. Jeg har aldri drukket før og lurer på hvor mye cirka jeg bør drikke og hva som er godt. Er en gutt på 16 år. Har ikke lyst til å bli helt drita, bare litt berusa og ha det gøy.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Hvis du bare vil bli litt beruset og ha det gøy så holder det med noen halvlitere. Avhengig av hvor stor du er så bør en sixpack holde i massevis.

Hvilken type øl anbefaler dere isåfall?
Noe lyst.

Tuborg, san miguel, corona eller ringnes (, er det lyst?)

San miguel er det beste øllet jeg har smakt enda :)

Får du kjøpt det på matbutikk i Norge?
Lenke til kommentar

Ville ikke kjøpt bare en flaske Mickey Finn. Det er shot, og den er veldig søt. Drikker man en hel flaske av den risikerer man å bli veldig dårlig. Ikke på grunn av alkoholprosenten(er under 20%), men pga søtheten. Tror du bare holder deg til øl, cider eller rusbrus første gangen, slipper du å gå på kjempesmell!

Lenke til kommentar

jeg ville gått for øl/rusbrus første gang. du kan jo alltids ta imot et par shot av mickey finn om du blir tilbutt, men å ta med en flaske blir fort kvalmenes.

Corona er lyst øl som "alle" liker, så en six-pack av den, (kjøp med lime som du skjærer i båter og har i flaska, skal vistnok være godt. noen som kan bekrefte/avkrefte dette?) og 3-4 forskjellige rusbrus.

når det kommer til drikking så er det viktig å kjenne på hvor mye akkurat du kan drikke, er ikke kult å være den som roper på æljen(spyr) alt for tidlig, og må hjem før kvelden egentlig har starta.

Lenke til kommentar

jeg ville gått for øl/rusbrus første gang. du kan jo alltids ta imot et par shot av mickey finn om du blir tilbutt, men å ta med en flaske blir fort kvalmenes.

 

Corona er lyst øl som "alle" liker, så en six-pack av den, (kjøp med lime som du skjærer i båter og har i flaska, skal vistnok være godt. noen som kan bekrefte/avkrefte dette?) og 3-4 forskjellige rusbrus.

 

når det kommer til drikking så er det viktig å kjenne på hvor mye akkurat du kan drikke, er ikke kult å være den som roper på æljen(spyr) alt for tidlig, og må hjem før kvelden egentlig har starta.

 

 

Mexikanerne brukte lime for å få vekk fluene, ikke pga smaken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...