Gå til innhold

Amobil.no: Har du tips til en artikkel? Post det her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg ser der har kome ei ny utgåve av Sonim sin "pansertelefon" XP3. Den nye modellen, Quest, har både kamera og GPS, noko forgjengaren XP3 Enduro ikkje hadde. Det hadde vore veldig interessant å sett ein test av denne, for viss han toler like mykje som Enduro pluss at han har desse ekstra finessane, så trur eg at dette kunne vore eit interessant val for mange friluftsfolk og andre som er mykje på farten i tøffe omgjevnadar! :)

 

Lenkje: http://www.sonimtech.com/features_xp3quest.php

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Spesifikasjonene til Nokia Booklet 3G er klar, blant annet er det bekreftet 16-cellers batteri og Windows 7.

 

http://conversations.nokia.com/2009/09/02/...nokia-world-09/

 

Video her:

http://conversations.nokia.com/2009/09/02/...hands-on-video/

Hei,

 

Dette blir utenfor vårt stoffområde, og faller inn under Hardware.no. De ble tipset om saken i det spesifikasjonene ble sluppet i går :)

Lenke til kommentar

Jeg er så forvirra over hvem som dekker tablets, nettpcer, mp3-spillere osv. osv. (les hardware.no, amobil.no, audiovisuell.no) at jeg tipset både her og på Hardware.no.

 

Det er spesielt på mp3-spiller og headsett-fronten jeg synes det er mest forvirrende, hvor det ser ut til at de tre nevnte sidene bytter på hvem som skal skrive om hva.

 

Uansett, artikkelen er skrevet og det er jo det viktigste.

Lenke til kommentar
Jeg er så forvirra over hvem som dekker tablets, nettpcer, mp3-spillere osv. osv. (les hardware.no, amobil.no, audiovisuell.no) at jeg tipset både her og på Hardware.no.

 

Det er spesielt på mp3-spiller og headsett-fronten jeg synes det er mest forvirrende, hvor det ser ut til at de tre nevnte sidene bytter på hvem som skal skrive om hva.

Grensene er litt uklare, det skal jeg være enig i. Heldigvis trenger ikke brukerne tenke så mye på det, for når audiovisuelt skriver en MP3-spillertest lager de samtidig en notis slik at den dukker opp på Amobil-forsiden.

 

I utgangspunktet dekker Audiovisuelt hodesett og MP3-spillere, unntatt hodesett med A2DP. Hardware.no dekker bærbare PC-er og håndholdte PC-er så lenge det er et fullverdig datamaskin-OS. Amobil dekker GPS.

Lenke til kommentar

Takker for alle tips :)

 

I prisguiden holder vi nå på med å skille mellom resistive og kapasitive trykkskjermer, og sånn i farta er jeg litt usikker på om det kommer eller om det har kommet en mulighet for å velge under avansert søk. I testene våre prøver vil alltid å få frem hvilke av typene som benyttes. I nyhetsartikler er det ofte litt verre, ettersom informasjonen ofte mangler fra produsentens side. Men vi prøver :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Dere har fortsatt glemt å skrive om Nokias fem nye mobiler.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...