Gå til innhold

Microsoft sin behandling av sitt Norske klientell


AndyLonn

Anbefalte innlegg

Har en løsning til dere folkens, dette har blitt nevnt flere ganger andre steder men dette fikk jeg til å virke selv på søndags kveld, såg meg rett og slett lei av Microsoft sin policy

 

Gå til Unblock-us.com meld dere på trial, totalt kommer denne tjenesten til å koste deg 5 dollar i måneden, Herifra kan dere velge å enten: stille pcen bak unblock-us, Xboxen, eller hele nettverket, jeg valgte sistnevnte og via kånemor sin Xbox konto som ikke har vært gold aktivert fikk jeg lastet ned Netflix,

 

For å få enn netflix konto lagde jeg meg ett virtuelt kreditt kort fra Entropay (fungerer fint og er ikke svindel slik jeg først antok.

 

 

Jobber nå med å få Indie games på xboxen, regner med å få dette til snarest

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en løsning til dere folkens, dette har blitt nevnt flere ganger andre steder men dette fikk jeg til å virke selv på søndags kveld, såg meg rett og slett lei av Microsoft sin policy

 

Gå til Unblock-us.com meld dere på trial, totalt kommer denne tjenesten til å koste deg 5 dollar i måneden, Herifra kan dere velge å enten: stille pcen bak unblock-us, Xboxen, eller hele nettverket, jeg valgte sistnevnte og via kånemor sin Xbox konto som ikke har vært gold aktivert fikk jeg lastet ned Netflix,

 

For å få enn netflix konto lagde jeg meg ett virtuelt kreditt kort fra Entropay (fungerer fint og er ikke svindel slik jeg først antok.

 

 

Jobber nå med å få Indie games på xboxen, regner med å få dette til snarest

Intriguing ... !

 

Skal teste dette idag. Har eigen gateway til XBOX360 som eg brukar for å leggje til pakketap og lagg (for å gjere MW3 mogleg å spele.. (!)). Kan leggje inn DNS tenarane der. Gledar meg til å teste dette idag.

 

Skal teste den tenesta di idag, og sjå om UFC appen på XBL fungerar. Er stort sett kun den tenesta eg verkeleg kunne tenkt meg.

 

Edit: la til DNS tenarane til Unblock-us, og då fungerte videoar frå hulu.com.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Man får det man betaler for. I norge tillbyr dem de og de tjenestene for den summen. I andre land andre tjenesrer og andre summer. Slik er det med det meste.

 

Om du har mobil abn fra tn så tillbyr de tjenester til en pris i norge mens samme abn koster mye mindre i et annet land.

 

Bredbånd i norge koster en sum, samme firmaet serverer trippel linje til samme prisen i naboland.

 

En ny bil med ok utstyr koster gjerne 600 000 i norge, mens samme bilen med maks utstyr koster det halve i et land ikke langt fra norge.

 

Skatten du betaler eller dine foreldre. Når det kommer til helsetjenester, utstyr køer og behandling, ikke der en gang får man det man betaler for.

 

Man kan fortsette i det uendelige, så når man da sloss foe youtube som man får både på data tv og mobil, ja glem ikke nettbrett så virker det en smule ... dumt?

Endret av Solosuper
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har mange gode tilbakemeldinger der. Jeg har i grunn ikke noe og si tilbake annet enn jeg forstår hva du mener.

 

Men som mange, ink meg tenker. Vi får ikke youtube, heller ikke tv kanaler. Musikk som kan lastes ned osv i Norge. Der andre land har dette fritt.

 

Lag en US konto, se hvor mye som ligger der. Alt fra demo til tv kanaler. Sport osv osv. US Xbox Live koster vel det samme som her i Norge. Kansje mindre. Dette har jeg ikke sjekket opp så nøye.

 

Lønnen i Norge er bedre enn USA for mann i gata. Så ting går i grunn opp i opp. Men det handler vel mye om at vi som et lite Land blir glemt og ikke lagt merke til. Tar du det, med at andre land har mer og bryne seg på. Blir folk oppgitt..

 

Jeg liker Live, alltid digget det. Selv om det koster penger. Jeg er for at det skal koste penger. Vi har en strålende service som sjeldent kobler seg ut. Eller har problemer.

 

Men det er bare det lille ekstra jeg vil ha.

Lenke til kommentar

Har dere ikke youtube på pc eller mobil ? Skulle vel holde i massevis. Men om dere tenker prinsipp så ser jeg det jo.

 

Hadde jo vært flott å få youtube på TV uten å koble til PC. Og dette er ikke noe US-ekslusive ting. Dette er ting som folk i UK og Tyskland har tilgang til. Mistenker at det bunner ned i EU-regler som gjør at Norge og andre "selvstendige" land må ha spesialbehandlig, noe som ikke lønner seg for MS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...