Gå til innhold

Test Drive Unlimited 2 - Diskusjon og pratetråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hvem er med i betaen her? Jeg er, og er med i focused beta test òg! :thumbup: Fikk ikke tid igår til å spille :(

 

Hva gjorde at du ble valgt? Fordi du søkte tidlig, eller fordi du har betatest-erfaring?

Jeg har søkt, men jeg gjorde det så seint at Eden allerede hadde startet closed beta..

 

Jeg var en av de første som "applied in beta". Men tror det går på utstyr du har tilgjengelig. G27, X360 kontroller, xbox ps3, pc med gode specs osv. Focused beta test er enda en lukket invitasjon. Tror jeg ble med pga jeg satt noen timer foran TDU2 betaen ;)

Lenke til kommentar

Hvem er med i betaen her? Jeg er, og er med i focused beta test òg! :thumbup: Fikk ikke tid igår til å spille :(

 

Hva gjorde at du ble valgt? Fordi du søkte tidlig, eller fordi du har betatest-erfaring?

Jeg har søkt, men jeg gjorde det så seint at Eden allerede hadde startet closed beta..

 

Jeg var en av de første som "applied in beta". Men tror det går på utstyr du har tilgjengelig. G27, X360 kontroller, xbox ps3, pc med gode specs osv. Focused beta test er enda en lukket invitasjon. Tror jeg ble med pga jeg satt noen timer foran TDU2 betaen ;)

 

Hmm, eneste jeg mangler er ps3 og ratt+pedaler.. Fritid (til TDU2) har jeg nok av. "Hold kjeft, kjerring, ser du ikke at jeg jobber? Vroom vroom.. :D"

Lenke til kommentar

Irriterer meg grønn over at de skal skrive GMI, PST og EST om en annen! Sliter med å finne ut når jeg kan sette meg ned og spille!

 

Jeg har kanskje tid i dag og i morgen, samt fri hele mandag (though skal på personalfest på søndag, så spørs når jeg er kjørbar :w00t )

 

 

Hva sier dere, når er stemning?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...