Gå til innhold

Enkeltmannsforetak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordelen skal fastsetjast etter faktisk bruk. Etter Lignings-ABC "Bil - privat bruk" pkt 8.1 skal fordelen for privat bruk fastsetjast til 3,35 kr per kilometer privat bruk, men berre 1,50 for kilometer over 4000 per år.

 

I rekneskapet ditt førast dette som ein kostnadsreduksjon. Eg tilrår å følgje oppsettet frå næringsoppgåva, altså at du krediterer konto 7099 Privat bruk av næringsbil med summen du hev rekna ut. Motkonto (debetkonto) blir 2075 Privat bruk av næringsbil.

 

Du skriv ikkje rekning. Bilaget blir køyrebok eller anna logg av når og kor mykje du hev kjørt privat.

Endret av krikkert
Lenke til kommentar

Jeg betviler sterkt at reglene for næringsbil, med en bestemt pris pr km, kan anvendes tilsvarende for traktor, eller andre driftsmidler. Der er nok en pris pr time mer aktuelt enn pr km.

 

Mitt forslag til føring:

 

Debet 2064 uttak av varer og tjenester (alternativt 2063 Uttak av driftsmidler, men den er vel ment for driftsmidler som "selges" til privat bruk, og ikke "utleie") og kredit 3640 "Leieinntekt maskiner".

Lenke til kommentar

Reglene for næringsbil gjeld òg for lastebil, buss, renovasjons- og tankbil etc, sjølv om dei òg er driftsmiddel og ikkje "næringsbil" i den forstand ein vanlegvis tenkjer "bil".

 

Eg vil heller ikkje ha brukt inntektskonto, snarare utgiftskonto. Privat bruk er ikkje ei inntekt for verksemda, all anna privat bruk vert ført som mindrekostnader.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...