Gå til innhold

Overføre musikk (og playlist) fra ipod til pc,


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Hvordan overfører man musikk fra en ipod til pc?

 

Problemet er at jeg har en del musikk på en ipod som jeg skal overføre til en annen ipod. Da jeg ikke har musikken på pcen regner jeg med at jeg må gå veien via pcen?

 

Du kan enkelt og greit si at jeg vil ha en spille liste med sanger overført fra en ipod til en annen. noen forslag?

 

Hørt om idump, men duger dette?

 

takker og bukker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Hvordan overfører man musikk fra en ipod til pc?

 

Problemet er at jeg har en del musikk på en ipod som jeg skal overføre til en annen ipod. Da jeg ikke har musikken på pcen regner jeg med at jeg må gå veien via pcen?

 

Du kan enkelt og greit si at jeg vil ha en spille liste med sanger overført fra en ipod til en annen. noen forslag?

 

Hørt om idump, men duger dette?

 

takker og bukker!

 

eg pleier selv å bruke itunes, syntes den funker bra. da overfører den musikken automatisk, åsså har du alt på en plass, og kan lett overføre det til en annen mp3 :)

Lenke til kommentar
Hei.

 

Hvordan overfører man musikk fra en ipod til pc?

 

Problemet er at jeg har en del musikk på en ipod som jeg skal overføre til en annen ipod. Da jeg ikke har musikken på pcen regner jeg med at jeg må gå veien via pcen?

 

Du kan enkelt og greit si at jeg vil ha en spille liste med sanger overført fra en ipod til en annen. noen forslag?

 

Hørt om idump, men duger dette?

 

takker og bukker!

 

eg pleier selv å bruke itunes, syntes den funker bra. da overfører den musikken automatisk, åsså har du alt på en plass, og kan lett overføre det til en annen mp3 :)

 

Hvordan kan jeg overføre fra en ipod til en annen ipod via itunes, så vidt jeg har forstått er ikke dette mulig?

Lenke til kommentar
du oerfører først de sangene du skal ha, så har du de der på en spilleliste, så tar du og overfører de derfra til den andre ipoden din

 

hvordan overfører jeg sangene ?

 

hvis du har itunes og har ipoden plugget i dataen, kommer det opp itunes automatisk så trykker du på synkroniser, og sangene dine kommer inn på en mappe der :)

Lenke til kommentar
du oerfører først de sangene du skal ha, så har du de der på en spilleliste, så tar du og overfører de derfra til den andre ipoden din

 

hvordan overfører jeg sangene ?

 

hvis du har itunes og har ipoden plugget i dataen, kommer det opp itunes automatisk så trykker du på synkroniser, og sangene dine kommer inn på en mappe der :)

 

skeptisk, tror sangene blir slettet da...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...