Gå til innhold

Har jeg blitt forøkt svindlet på Finn?


Anbefalte innlegg

Jeg mottok i dag en TI-84 som jeg kjøpte via Finn, beskrevet som velfungerende. Det viste seg å ikke være tilfelle. Byttet batterier frem og tilbake, men ikke noe resultat. Da bestemte jeg meg for å åpne den og så fort at det var korrosjon på kretskortet der batteriene kobles til, bilde i spoiler.

 

4e6e537345.jpg

 

Dette er selvsagt ikke min kalkulator, men begge de to kobbertanktaktpunktene var kraftig korrodert, det ene punktet var det ikke mulig å se kobberet på en gang. Jeg renset de og alt fungerer.

 

Jeg stiller meg sterk tvilende til at korrosjonen har oppstått etter selger sendte den, heller ikke før annonsen ble lagt ut(3-4 uker siden). Slik jeg ser det så er dette enten en gammel annonse som har blitt lagt ut på ny og selger har gitt en god faen i å sjekke om kalkulatoren virket før den ble sendt. Eller så var det bevisst. Det kan jo selvsgt at min oppfating ang korrosjoen er gal, hva tror dere?

 

Skulle jeg blitt forsøkt svindlet så er jo det ganske artig med tanke på at jeg fikk den ekstra billig :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...