Gå til innhold

Tråden for oss som spiller Runescape! :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
lykke til med 99 cooking :D

 

Er selv 85/99 agil nå. sakte men sikkert framover :)

Takk takk :D Og lykke til med 99 agil :D

 

Hva holder dere egentlig på med for tiden?

Da tenker jeg ikke, hvor står du nå?

Jeg tenker mer generelt, hva er målet?

 

Selv er det slayer og moneymaking ved hjelp av fletching :D

Jeg har noen mål.. De første er aboslutt 99 Cooking og 99 firemaking. Deretter blir det enten 85 mining eller 80 runecrafting. :D

 

Hvordan tjener du penger ved fletching? Yew longs?

Lenke til kommentar

Må innrømme at jeg har vurdert noen ganger å kjøpe RS-cash for penger, men har faktisk aldri gjort det. Er bare snill jeg ^^ Hadde vært meget kult å bli player-mod, men mitt håp er vel ute siden jeg har 2 black marks.. -.-

 

Ellers må jeg si at cooking virkelig går fort! Har gått opp 4 lvl's idag fra 84-88. Dessuten har jeg også gått 12 runder i barrows, og gått opp 2 firemaking lvls. Det uten å spille mye! Regner med at i slutten av uka begynner jeg å nærme meg 99, vel og merke om jeg har nok penger til det. :)

 

Mål:

 

88/99 COOKING

70/99 FIREMAKING

57/99 THIEFING

 

 

Dette kommer nok til å ta ett år ca. Men jeg skal holde dere oppdatert hver eneste dag om hvor langt jeg har kommet.

 

 

PS!

 

Dette kan vi faktisk gjøre alle sammen. Ha ett mål, og oppdater hvor langt dere er kommet med målet deres. Gjøre tråden litt mer interessant. :)

Lenke til kommentar
Det skal gjøres :D

 

fikk akuratt 86 agility. 90 innen uken er over, håper jeg :)

Hehe, du er syk :D Agility tar årevis :D Jaja, iallfall! Lykke til :D

 

Få opp caombaten min er mitt mål :p

 

66 i går, 67 i dag :F

 

67/(Liggende åttetall)

 

EDIT:

Fikk akkurat en clue scroll :D

Grattis me clue scroll, selvom du må ha ca 100 (seriøst) for å få noe bra! :D Gjør du slayer oppdrag, så får du sinnsykt med clues ^^

 

Uansett, bra du satser combat, og jeg anbefaler deg til å gjøre slayer oppdrag for å få opp. På den måten trener du både Hitpoints, strenght (defence, attack) og slayer. Herlig!

 

var veldig ivirig før. har dabba av litt. :p spilte senest i går faktisk hehe :p ellers er det lenge mellom gangene :p har kun spilt 2 ganger etter at members kunne velge fullskjerm på high quality.

 

heter goldy272 og har comb lvl 67 :p

Du må nok bare begynne å spille mer, nå som vi er endel folk :D

 

går det ann å kjøpe rs penger for ekte penger?

Det går, men det er ulovlig, og jeg vet ikke hvor mange av alle sidene som er det ute som er troverdig. Jeg anbefaler deg ikke til å gjøre det. :)

 

 

 

 

 

PS! Alle join Clan Chatten min! ilsaldur!

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...