Gå til innhold

Destiny: Hva tenker du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hanskene ja. =p

 

Men jeg tror jeg har funnet noe jeg liker: sniperen! Rerolle til armor pierce og last round, helst en spray and play og. Would be sweet. Så slipper jeg bruke Vanguard pts på 5001.

 

Bare å håpe på drop...

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Der droppa efrideet's spear. Armor pierce, field scout (om ønskelig i stedet for Armor pierce), Final round, og ambush scope. Pluss at å crouched øker accuracy.

 

Fucking ace drop. Kun 1 rerolling needed, på siktet.

 

Edit; Allright, droppet enda en spear for meg. En solar og en void nå. Er det greit ift pve eller skal jeg rerolle skadetypen på en?

 

Holy balls, jeg fikk enda en spear.

Denne er PER-FECT. Last round. Armor pierce. Spray and play.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Also: holy hell enkelte fusion rifles trenger en revisjon.

 

Evt trenger jeg deres tips til å unngå de der fusjon riflene som onehitkills på avstander tilsvarende en blåhval. For de er en konstant knyttneve-i-veggen trigger for meg =p .

Uansett om jeg strafer, blinker, dukker, hopper, er det en bitteliten chargetime som virkelig bare gjør at jeg tenker "bleh", etterfulgt av et onehitkill.

 

I need your help.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Er der noen her inne som spiller på PS4 og kjører raids i ny og ne? Kunne tenkt meg å være med på VoG hard og på sikt CE/CE hard. Er en 31 defender titan med fult oppgradert Icebreaker, Gjallarhorn og en del andre våpen. Er keen på å få meg noen primary weapons med solar/void/arc damage.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Folk gitt helt opp her?

 

Kjapt spørsmål.

 

Jeg gikk fra 360 til one rett før første dlc kom, men kjøpte aldri spillet til one. Så i dag har jeg hverken spill eller dlc.

 

Om jeg kjøper Taken King digitalt på One i dag, vil jeg kunne spille Destiny med de to første DLC alt i dag, og så Taken King når den kommer? Eller blir det slik at ikke noe av det er tilgjengelig før Taken King kommer?

Lenke til kommentar

Jeg spilte det mye i starten, men ga meg når første DLC kom.

 

Har de siste dagene testet spillet litt igjen, og må si jeg fortsatt synes det er artig. Spillet er repeterende., og de samme irritasjonsmomentene er der fortsatt, men det er også utrolig artig å spille i lag med 5 andre på raid, utforske de forskjellige planetene osv.

 

Så lenge en ikke overdriver spillingen så er dette faktisk et ganske artig spill.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...