Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har en vanskelig kjæreste. Han har bursdag snart, fyller 24.

Jeg vil finne på noe spennende å gjøre, men han er superkresen. Har tatt meg evighet å finne gave pga hans kresenhet. Planen var å dra til oslo, spise middag, så til en skytebane og lære å skyte med div våpen. Så skulle jeg leie hotellrom å kose oss resten av kvelden der.

Det klarte han å ødelegge, for han syntes ikke skytinga var no spennende. Byttet det ut med massasje, men da sa han at jeg ikke får lov til å ha mannlig massør og han ville ikke ha kvinnelig massør. Ikke ville han ha mannlig heller. Da gikk det rett i dass. Så tenkte jeg greit, da overrasker jeg han med massasje fra meg og sexy undertøy. Men det viser seg at han ikke syntes jeg er så flink til å massere og ødla sexy undertøy-ideen ved å si "du har fått litt mer kjøtt på hoftene" HERLIG!. Ned i dass det å.

 

Jeg er dessert dronning også. Å han gjør det vanskelig å lage en kake. Han liker ikke sjokolade og ikke søte ting?!? What to doooo?

 

Tips til ting vi kan gjøre? Noe utenom det vanlige. Ps. Han liker ikke fotball, ikke sport og er ikke sosial.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden han er så sær og kresen så får du nesten bare spørre han om et par ting han kunne tenke seg og gjort han liker jo tydeligvis og ha kontroll på alt og er sur/negativ til det han ikke har kontroll på.

 

 

Høres veldig spesielt ut for meg at noen gidder og være i et forhold med noen som høres så innestengt og sær ut som en sånn type, men nå kjenner jo ikke jeg vedkommende personlig ( og takk for det )

 

Og som Rudde sier, vi kan på ingen måte hjelpe deg når han er så sær og kresen så selv ikke du som kjæreste klarer og finne på noe. Høres ut som et labert forhold =/

 

Beskrivelsen jeg får av din kjæreste her får meg til og tro at han er autist

Endret av Eriksendrul
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Alternativ 1: Dump han, han høres ut som et rasshøl.

Alternativ 2: Ikke gjør noe, og se hvordan han reagerer. Hvis han blir sur, kan du minne ham på at han uansett ikke liker noe av det du finner på til ham.

Alternativ 3: Snakk med ham om dette, det kan hende han har underliggende problemer du ikke vet om.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Siden han er så sær og kresen så får du nesten bare spørre han om et par ting han kunne tenke seg og gjort han liker jo tydeligvis og ha kontroll på alt og er sur/negativ til det han ikke har kontroll på.

 

 

Høres veldig spesielt ut for meg at noen gidder og være i et forhold med noen som høres så innestengt og sær ut som en sånn type, men nå kjenner jo ikke jeg vedkommende personlig ( og takk for det )

 

Og som Rudde sier, vi kan på ingen måte hjelpe deg når han er så sær og kresen så selv ikke du som kjæreste klarer og finne på noe. Høres ut som et labert forhold =/

 

Beskrivelsen jeg får av din kjæreste her får meg til og tro at han er autist

 

 

Hahaha! Fantastisk. Skriver under på denne.

Lenke til kommentar

Om han er sånn burde du vurdere det å bytte ut dritten, jeg ville aldri latt ei jente oppføre seg på den måten. Få deg ryggrad og si at han må endre på oppførselen sin eller så slår du opp, til ditt eget beste. Håper du får deg noe bedre, i følge alt du legger i ting så fortjener du det!

 

Ditt liv, du gjør som du vil. Men bare aldri la deg synke ned på et kjedelig og depresivt nivå som han er på.

 

PS: Only boring people gets bored

Endret av deaf
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Tips til ting vi kan gjøre? Noe utenom det vanlige. Ps. Han liker ikke fotball, ikke sport og er ikke sosial.

 

Når jeg leste posten din, så trodde jeg først at dette var småtrolling, men så ser det ut som det kan stemme allikevel, og det er nesten verre ... makan til tøysekopp du har funnet deg, som er verre enn prinsessen på erten .. Og så "forlanger" vel den bortskjemte lille elskebassen noe spektakulært, for når slike basser fyller år burde hele universet bøye seg i respekt .. Jeg synes du skal gi han en finger eller to. Vedder på at uannset hva du finner på, så vil det aldri bli bra nok ..

 

Drit i gave til idioten din, og se hvor overrasket han blir da .. :ph34r:

 

Lykke til, så klart ;)

Lenke til kommentar

Fikk et veldig dårlig inntrykk av kjæresten din, men nå vet jeg ikke hvorvidt innlegget ditt gjenspeiler virkeligheten eller ei.

 

Uansett høres han kresende og slitsom ut. Synes forslagene dine var på topp - er ikke mange som gidder å styre så mye med bursdager. Du får rett og slett spørre ham rett ut, og er ikke det bra nok, så får du bare glemme hele opplegget.

 

Man kan ikke oppføre seg som en toåring når man er voksen. Får lære seg å ta til takke med det han blir gitt.

Endret av Vannlinjen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ta å bind et bind foran øya på han og bind han fast til senga og si "dette blir en natt du sent glemmer ;)" Så tar du å knuller han i ræva med en strap-on.

 

Han hørtes ut som en dust.

 

Jeg ville ikke feire bursdagen min, så kjæresten min gratulerte meg ikke en gang med dagen, hun bare kom på besøk og vi tok en laaang kjøretur og en gåtur i skogen også spanderte henne middagen vi lagde og så pulte vi. Helt perfekt. Ble som en vanlig dag egentlig.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...