Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Nyformatert pc er treg på spill og nettleser


Anbefalte innlegg

TL;DR

Pc'en er treg på webbrowser og spill som har launcher som oppstart. Ikke problem med internettet og har nettopp formatert pc + installert diverse drivere.
Desperat rop om hjelp! 

 

Hei!

Som tittelen sier, har jeg nettopp formatert pc'en min. Dette gjorde jeg pga. internetter begynte å bli tregt, og ingenting funket. Har en veldig stabil og bra internett linje (husker ikke nøyaktig hva jeg har, men har stabil D/L på 10 mbit/s. Problemet ligger ikke i selve nedlasting eller kjøring av spill - men mere i at webbrowser er veldig treg + diverse spill launchers. 

 

Ta til eksempel; Jeg kan bruke 5-6 forsøk på å logge inn på League of legends, og når jeg kommer inn detter jeg ut og inn av chatten. Når jeg er i champ select får jeg i blandt ikke locket inn, men når jeg en sjelden gang kommer inn, så er det perfekt og spille og har rundt 20 ms.

 

Dette har jeg hatt som problem i flere uker, og klarer ikke finne ut hva som er problemet.
Kan nevne noen ting jeg har prøvd for å løse problemet:

 

- Oppdatert driver til hovedkort

- Formatert pc'en

- Resetet ruter flere ganger

- Kjørt flere forskjellige virus scan før formatering

 

Om det er noen som har noe slags idé for hva det kan være, vær så snill og del! Er veldig lei dette problemet, da jeg ikke får gjort noe som helst på pcen, foruten om og spille CS. (Ikke fordi det er umulig og bruke den, men fordi å surfe på nett og prøve å komme seg inn på 70% av spillene mine tar veldig mye lengre tid en det burde.

 

Pc spec:

 

OS -                       W7 64 bit

Prossesor -            AMD FX-6350

Hovedkort-            Sabertooth 990FX R2.0

RAM -                   16GB, x2 Kingston

GPU -                   ATI Radeon HD 5770

 

Har en 500GB HDD og en 120SSD som OS er installert på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...