Gå til innhold

[Løst] MP/Sensor/Crop diskusjon. Canon vs Nikon


Anbefalte innlegg

Lurer på hvem på denne delen av forumet som ikke har fått med seg det 100 ganger og begynte å bli lei etter 3. gjentagelsen...

 

Redigert: Det gjelder begge de to siste innleggene.

 

Det er mange ting som gjentas på forumet og som man kan bli lei av , jeg ser stadig slike ting her , men jeg velger å se det slik at vi er på et forum med mange forskjellige folk og det som kan virke uviktig for meg og som jeg kan bli lei av å stadig lese om er viktig for andre, derfor går jeg vidre og blander meg ikke inn i slike diskusjoner , det kalles å respektere andre syn og meninger og respektere at andre er opptatt av ting som kansje jeg ser på som tøv , mulig flere skulle prøve å se ting slik istedenfor å henge ut andres syn/meninger :hmm: :hmm: :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du skal gi opp å snakke fornuft rundt dette AtW. Bare å se på hvor mye sutring Snekker'n har klart å tyte uta av seg angående leveringsproblemer og manglende info rundt dette. Hennes måte å stenge ute alles forsøk på å forklare lar seg ikke påvirke hvordan hun fortsetter å mase.

 

Det er vel bare noen som lever i en verden som ligner på noe en sjef av meg en gang sa; det hjelper ikke å ha rett så lenge alle andre tar feil...:-)

 

Stakkars lille deg, har du ikke noe bedre å komme med enn å bare rakke ned på andre ???

Jeg har kunn postet fakta om et firma som ikke leverer og samtidig benekter leveringsproblemer, et problem som er stort spesielt for butikker i Norge, ja ikke bare i Norge men faktisk verden over og derfor er det viktig at det blir fokusert på dette for å kunne presse firmaer til å gi sikkelig kundebehandling uansett om det gjelder enkeltkunder eller butikker .

Men at det er vondt for enkelte og se at muligens deres merke får kritikk, ja se det er en annen sak :tease:

 

 

Føler ikke at det er meg det er synd på...

 

Og jeg har heller ingen anelse om hva du mener om at det skulle gjøre vondt for noen at deres merke får kritikk. Det er bare snakk om kameramodeller, det gjør neppe vondt for noen...

 

 

Lenke til kommentar

Tror du skal gi opp å snakke fornuft rundt dette AtW. Bare å se på hvor mye sutring Snekker'n har klart å tyte uta av seg angående leveringsproblemer og manglende info rundt dette. Hennes måte å stenge ute alles forsøk på å forklare lar seg ikke påvirke hvordan hun fortsetter å mase.

 

Det er vel bare noen som lever i en verden som ligner på noe en sjef av meg en gang sa; det hjelper ikke å ha rett så lenge alle andre tar feil...:-)

 

Stakkars lille deg, har du ikke noe bedre å komme med enn å bare rakke ned på andre ???

Jeg har kunn postet fakta om et firma som ikke leverer og samtidig benekter leveringsproblemer, et problem som er stort spesielt for butikker i Norge, ja ikke bare i Norge men faktisk verden over og derfor er det viktig at det blir fokusert på dette for å kunne presse firmaer til å gi sikkelig kundebehandling uansett om det gjelder enkeltkunder eller butikker .

Men at det er vondt for enkelte og se at muligens deres merke får kritikk, ja se det er en annen sak :tease:

 

 

Føler ikke at det er meg det er synd på...

 

Og jeg har heller ingen anelse om hva du mener om at det skulle gjøre vondt for noen at deres merke får kritikk. Det er bare snakk om kameramodeller, det gjør neppe vondt for noen...

 

Tja det virker som det må smerte deg veldig ettersom du skriver direkte dritt om meg på forumet fordi jeg fronter en sak, akkurat som andre fronter sine saker , du viser en utrolig nedlatende hodning der du ikke går på sak men direkte på person ...

Lenke til kommentar

Lurer på hvem på denne delen av forumet som ikke har fått med seg det 100 ganger og begynte å bli lei etter 3. gjentagelsen...

 

Redigert: Det gjelder begge de to siste innleggene.

 

Tja lurer på hvor mange som ikke har fått med seg at du ikke liker Canon og bruker enhver anledning i trå etter råd til å annbefale noe annet, selv om trådstarter spesifikt ber om råd ang canonkamera ??

Kaste stein i glasshus fører som regel til litt knust glass :tease:

Lenke til kommentar

Dritt???

 

Hvor har jeg skrevet dritt om deg?

 

Dette er dritt og persontrakkasering, noe som forøvrig er forbudt i forhold til forumsregler :

 

Tror du skal gi opp å snakke fornuft rundt dette AtW. Bare å se på hvor mye sutring Snekker'n har klart å tyte uta av seg angående leveringsproblemer og manglende info rundt dette. Hennes måte å stenge ute alles forsøk på å forklare lar seg ikke påvirke hvordan hun fortsetter å mase.

 

Det er vel bare noen som lever i en verden som ligner på noe en sjef av meg en gang sa; det hjelper ikke å ha rett så lenge alle andre tar feil...:-)

 

 

Lenke til kommentar

Hva er dritt og trakassering med det?

 

Om du ikke evner å se at her går du på person og ikke tema, ja da er det ikke mye mere en kan si :shrug:

 

 

 

Personangrep er å gå til personlig angrep på budbringeren fremfor å konsentrere seg om budskapet. Personangrep blir ansett som lite konstruktivt og er et element som ødelegger diskusjoner og er derfor ikke tillatt på forumet.
Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Lurer på hvem på denne delen av forumet som ikke har fått med seg det 100 ganger og begynte å bli lei etter 3. gjentagelsen...

 

Redigert: Det gjelder begge de to siste innleggene.

 

Tja lurer på hvor mange som ikke har fått med seg at du ikke liker Canon og bruker enhver anledning i trå etter råd til å annbefale noe annet, selv om trådstarter spesifikt ber om råd ang canonkamera ??

Kaste stein i glasshus fører som regel til litt knust glass :tease:

 

Dette er direkte feil. Jeg har ingenting mot Canon og har en rekke ganger anbefalt å kjøpe det merke. Og andre merker hvis det skulle passe bedre. Og noen ganger også Nikon, der det passer best.

 

Du må nesten peke på de gangene du mener jeg skal ha sagt at jeg har noe som helst mot noe som helst merke...

Lenke til kommentar

Lurer på hvem på denne delen av forumet som ikke har fått med seg det 100 ganger og begynte å bli lei etter 3. gjentagelsen...

 

Redigert: Det gjelder begge de to siste innleggene.

 

Tja lurer på hvor mange som ikke har fått med seg at du ikke liker Canon og bruker enhver anledning i trå etter råd til å annbefale noe annet, selv om trådstarter spesifikt ber om råd ang canonkamera ??

Kaste stein i glasshus fører som regel til litt knust glass :tease:

 

Dette er direkte feil. Jeg har ingenting mot Canon og har en rekke ganger anbefalt å kjøpe det merke. Og andre merker hvis det skulle passe bedre. Og noen ganger også Nikon, der det passer best.

 

Du må nesten peke på de gangene du mener jeg skal ha sagt at jeg har noe som helst mot noe som helst merke...

 

Greit nok at du er "ute etter meg " :)

Men når du begynner å ta svar til andre og hevde jeg har sagt det til deg, begynner det å bli drøyt :!:

Lenke til kommentar

Lurer på hvem på denne delen av forumet som ikke har fått med seg det 100 ganger og begynte å bli lei etter 3. gjentagelsen...

 

Redigert: Det gjelder begge de to siste innleggene.

 

Tja lurer på hvor mange som ikke har fått med seg at du ikke liker Canon og bruker enhver anledning i trå etter råd til å annbefale noe annet, selv om trådstarter spesifikt ber om råd ang canonkamera ??

Kaste stein i glasshus fører som regel til litt knust glass :tease:

 

Dette er direkte feil. Jeg har ingenting mot Canon og har en rekke ganger anbefalt å kjøpe det merke. Og andre merker hvis det skulle passe bedre. Og noen ganger også Nikon, der det passer best.

 

Du må nesten peke på de gangene du mener jeg skal ha sagt at jeg har noe som helst mot noe som helst merke...

 

 

Greit nok at du er "ute etter meg " :)

Men når du begynner å ta svar til andre og hevde jeg har sagt det til deg, begynner det å bli drøyt :!:

 

 

Nei, jeg er ikke ute etter deg. Ingen er det, men du føler det kanskje sånn...?

 

Men kan du peke på de stedene der du grovt beskylder meg for å gi gale råd som er merkeavhengig?

Lenke til kommentar

Lurer på hvem på denne delen av forumet som ikke har fått med seg det 100 ganger og begynte å bli lei etter 3. gjentagelsen...

 

Redigert: Det gjelder begge de to siste innleggene.

 

Tja lurer på hvor mange som ikke har fått med seg at du ikke liker Canon og bruker enhver anledning i trå etter råd til å annbefale noe annet, selv om trådstarter spesifikt ber om råd ang canonkamera ??

Kaste stein i glasshus fører som regel til litt knust glass :tease:

 

Dette er direkte feil. Jeg har ingenting mot Canon og har en rekke ganger anbefalt å kjøpe det merke. Og andre merker hvis det skulle passe bedre. Og noen ganger også Nikon, der det passer best.

 

Du må nesten peke på de gangene du mener jeg skal ha sagt at jeg har noe som helst mot noe som helst merke...

 

 

Greit nok at du er "ute etter meg " :)

Men når du begynner å ta svar til andre og hevde jeg har sagt det til deg, begynner det å bli drøyt :!:

 

 

Nei, jeg er ikke ute etter deg. Ingen er det, men du føler det kanskje sånn...?

 

Men kan du peke på de stedene der du grovt beskylder meg for å gi gale råd som er merkeavhengig?

 

Herregud mann er du BLIND ?? Jeg har ikke nevnt deg, du linker jo til et svar jeg skrev til Simen1 , når ble du han :wallbash:

Lenke til kommentar

...og jeg venter på dine sitater om min motstand mot Canon...

 

Sorry, ser at det er min feil nå, leste det ikke så nøye som jeg burde når jeg var midt oppe i en diskusjon med deg...

 

Når set er sagt, jeg oppfatter ikke Simen til å være noe absolutt motstander av Canon...ikke han heller...

Lenke til kommentar

...og jeg venter på dine sitater om min motstand mot Canon...

 

Sorry, ser at det er min feil nå, leste det ikke så nøye som jeg burde når jeg var midt oppe i en diskusjon med deg...

 

Når set er sagt, jeg oppfatter ikke Simen til å være noe absolutt motstander av Canon...ikke han heller...

 

Sa heller ikke at han er en absolutt motstander, jeg brukte det som et svar på at han anngriper andre for å gjenta ting og nettop dette punktet har han gjentatt ofte .

For meg er det greit om han vil gjenta det hver dag om han vil, poenget er at da kritiserer en ikke andre for det , det som er viktig for en kan være helt uviktig foe en annen og motsatt i en annen setting .

Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot Canon som merke. Av og til anbefaler jeg Canon-modeller, av og til andre produsenters modeller. Det kommer helt an på hvordan jeg tolker trådstarters innlegg og bruksmønster. Jeg føler ofte jeg har mindre saueflokk-gener og bedre oversikt over ulike merkers styrker og svakheter enn mange andre. Derfor forfrisker jeg ofte debattene med et litt videre syn enn det som ofte hersker i sånne tråder. Hensikten er selvsagt å hjelpe trådstarter til et individuelt best mulig tilpasset kjøp.

 

Jeg skjønner ikke helt hva du mener jeg gjentar så ofte.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke noe i mot Canon som merke. Av og til anbefaler jeg Canon-modeller, av og til andre produsenters modeller. Det kommer helt an på hvordan jeg tolker trådstarters innlegg og bruksmønster. Jeg føler ofte jeg har mindre saueflokk-gener og bedre oversikt over ulike merkers styrker og svakheter enn mange andre. Derfor forfrisker jeg ofte debattene med et litt videre syn enn det som ofte hersker i sånne tråder. Hensikten er selvsagt å hjelpe trådstarter til et individuelt best mulig tilpasset kjøp.

 

Hva som er hensikten din vet du vel best selv, akkurat som jeg vet hva min hensikt er med et innlegg .

Ang tolkning kan vi sikkert trå feil alle sammen , jeg har sikkert trådt feil og det har nok du og flere med deg , feks er det vel feil å annbefale noe annet om trådstarter spesifikt ber om råd ang Canon, eller i det minste er det en feiltolkning :tease:

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke feil bestandig. Ikke i de tilfellene trådstarter har hengt seg opp i ett merke uten grunn og resten av innlegget tyder på at vedkommende kan ha god nytte av litt mer vidsyn. Enten lavere pris, bedre egnede produkter for deres bruk eller begge deler. Det gjelder selvsagt uansett merket folk spør om. Det er lov å spørre om vedkommende er åpen for et videre utvalg hvis det kan være fordelaktig. Hva svaret er da vil jo sette premissene for resten av tråden.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke feil bestandig. Ikke i de tilfellene trådstarter har hengt seg opp i ett merke uten grunn og resten av innlegget tyder på at vedkommende kan ha god nytte av litt mer vidsyn. Enten lavere pris, bedre egnede produkter for deres bruk eller begge deler. Det gjelder selvsagt uansett merket folk spør om. Det er lov å spørre om vedkommende er åpen for et videre utvalg hvis det kan være fordelaktig. Hva svaret er da vil jo sette premissene for resten av tråden.

 

Som sagt det er en vurdering akkurat som mine inlegg er det , dermed viser det bare klart at istedenfor å anngripe slikt fordi en ikke liker det blir feil.

Er innom massevis av tråder der jeg synest det er mye rart, anngriper ikke de som skriver der av den grunn ,men forlater heller tråden ....

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...