Gå til innhold

Vi Som hater Amrikansk fotball.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sinnataggen:P, hvorfor liker du den ikke da? :whistle: det er sånn, kaste langt ball du mener ja? ikke sånn fotball, jeg tenker på`? liker ingen av delene selv!! rundt 400 millioner mennesker, i norge 5. Allikevel er det ingen klubb-lag som er bedre enn rbk, og det skal ikke så mye til. America sucks in footbaal!

 

sinnataggen:P, hvorfor liker du den ikke da? :whistle: det er sånn, kaste langt ball du mener ja? ikke sånn fotball, jeg tenker på`? liker ingen av delene selv!! rundt 400 millioner mennesker, i norge 5. Allikevel er det ingen klubb-lag som er bedre enn rbk, og det skal ikke så mye til. America sucks in footbaal!

Lenke til kommentar

dette er tråden for oss Som hater Amrikansk fotball. Jeg klarer bare ikke denne såkalte "SPORTEN".

 

Dere som liker det kan holde kjeft og pisse off.

 

 

Laget Dallas Cowboys tjener mer penger enn Manchester United og krever evner som få har.

 

Hadde bare få av amerikanske fotball spillere valgte europeisk fotball så ville USA blitt en stormakt i World Cup. Mange av disse spillere mener europeisk fotball er for damer ikke Real Men. Du ser ingen i amerikansk fotball legger ned og skriker bare fordi ën andre spiller sparker dem litt eller ikke i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

akkurat når norge vant, world cup har iallefall ikke jeg fått med meg;p, så det må nok vært en stund siden ja. Mente mer på klubblag, jeg da. ikke på landslag, men når det er sakt, Så synes ikke (jeg) at Americas landslag er noe bra heller. Hvis vi sammenligner folkemengden i England, og America, så er det jo omtrent like mange mennesker der. England er best i fotball i hele verden, etter min mening da. Mens americas fotball liga, mener jeg ikke er høyere en tippeligaen. Norge en folkemengde på rundt 5 mill, America rundt 400 mill. New york en by av mange, er jo større en hele Norge. Det er hvorfor jeg mener, America er dårlig i fotball.

Lenke til kommentar

akkurat når norge vant, world cup har iallefall ikke jeg fått med meg;p, så det må nok vært en stund siden ja. Mente mer på klubblag, jeg da. ikke på landslag, men når det er sakt, Så synes ikke (jeg) at Americas landslag er noe bra heller. Hvis vi sammenligner folkemengden i England, og America, så er det jo omtrent like mange mennesker der. England er best i fotball i hele verden, etter min mening da. Mens americas fotball liga, mener jeg ikke er høyere en tippeligaen. Norge en folkemengde på rundt 5 mill, America rundt 400 mill. New york en by av mange, er jo større en hele Norge. Det er hvorfor jeg mener, America er dårlig i fotball.

 

 

Norge og resten av verden har ikke så mange andre sporter som konkurerer med fotball som USA har. De flinkeste spiller andre sporter og er megamillionærer. Velger du fotball så er det fordi du elsker det, ikke fordi du tjener masse penger.

 

USAs landslag akkuratt nå er ikke topp ti men kanskje topp 20 og er bedre enn norges landslag. Fotball blir mer og mer populær og vokser hvert år. Hvis du er ung så antar jeg det blir ikke lenge før USA er topp ti.

 

Det er også slik at det er typisk for mange europeere å undervurdere USAs fotball evner og frykter det samtidig. Vi allerede har topp keepere( Brad Friedel (aston villa), Tim Howard (Everton) for eksempel) det blir ikke lenge for andre spillere å nå det samme nivå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

akkurat når norge vant, world cup har iallefall ikke jeg fått med meg;p, så det må nok vært en stund siden ja. Mente mer på klubblag, jeg da. ikke på landslag, men når det er sakt, Så synes ikke (jeg) at Americas landslag er noe bra heller. Hvis vi sammenligner folkemengden i England, og America, så er det jo omtrent like mange mennesker der. England er best i fotball i hele verden, etter min mening da. Mens americas fotball liga, mener jeg ikke er høyere en tippeligaen. Norge en folkemengde på rundt 5 mill, America rundt 400 mill. New york en by av mange, er jo større en hele Norge. Det er hvorfor jeg mener, America er dårlig i fotball.

 

 

Norge og resten av verden har ikke så mange andre sporter som konkurerer med fotball som USA har. De flinkeste spiller andre sporter og er megamillionærer. Velger du fotball så er det fordi du elsker det, ikke fordi du tjener masse penger.

 

USAs landslag akkuratt nå er ikke topp ti men kanskje topp 20 og er bedre enn norges landslag. Fotball blir mer og mer populær og vokser hvert år. Hvis du er ung så antar jeg det blir ikke lenge før USA er topp ti.

 

Det er også slik at det er typisk for mange europeere å undervurdere USAs fotball evner og frykter det samtidig. Vi allerede har topp keepere( Brad Friedel (aston villa), Tim Howard (Everton) for eksempel) det blir ikke lenge for andre spillere å nå det samme nivå.

 

at de har vært bedre i en lengre periode er forsåvidt sant, om de er bedre nå er mer usikkert. Når det gjelder det ts skriver så har han ett poeng. er vel en forholdsvis liten sport? det er vel mer en amerikansk sport?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

akkurat når norge vant, world cup har iallefall ikke jeg fått med meg;p, så det må nok vært en stund siden ja. Mente mer på klubblag, jeg da. ikke på landslag, men når det er sakt, Så synes ikke (jeg) at Americas landslag er noe bra heller. Hvis vi sammenligner folkemengden i England, og America, så er det jo omtrent like mange mennesker der. England er best i fotball i hele verden, etter min mening da. Mens americas fotball liga, mener jeg ikke er høyere en tippeligaen. Norge en folkemengde på rundt 5 mill, America rundt 400 mill. New york en by av mange, er jo større en hele Norge. Det er hvorfor jeg mener, America er dårlig i fotball.

 

vil nå si at det er en stund siden England var best i verden. men USA driver jo mange andre verdensidretter på høyt nivå, og det har nok gått på bekostning av kvaliteten...det jeg synes er mer bekymrende er at det er sånn rundt 250 mill aktive fotballspillere i verden, mens det er rundt 450 aktive basketspillere i verden. Norge er i den nederste puljen. det synes jeg er mye verre. vi er på vei opp igjen i fotball og det er bra. nå må vi bare komme etter i basket og, så blir det bra.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Det jeg ikke liker er at du kan være feit som faen og likevel tjene millioner. De jobber vel hardt, både med maten og treningen. Kanskje mer med maten. Mange feite på superbowl, både på banen og blant tilskuerne. Amerikanerne liker vel sporten nettopp fordi de kan kjenne seg igjen. Tok du den? HAHAHAHAHAHAHA! OMG!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hater ikke akkurat amerikansk fotball, men altfor mye stopp og pause. Nå og da kan en interception snu spillet, men så er det tilbake det å flytte 10 yards om gangen.

 

Og europeisk fotball som går frem og tilbake, frem og tilbake ofte uten et eneste mål i hele kampen er bedre?

 

En annen ting, du ser aldri en amerikansk fotball spiller som ligger på banen uten å bli skikkelig skadet som det skjer så mye i europeisk fotball.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
En annen ting, du ser aldri en amerikansk fotball spiller som ligger på banen uten å bli skikkelig skadet som det skjer så mye i europeisk fotball.

Stor fan av amerikansk fotball selv, men akkurat her tar du grådig feil. Hente ofte ifjor at lag latet som om de var skadet for å stoppe Oregon Ducks no-huddle.

 

http://www.nytimes.com/2010/12/04/sports/ncaafootball/04oregon.html

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...