Gå til innhold

Samletråd for Steam ID-er og grupper


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

d4fF - bare legg meg til. Er godt voksen, så 18+ helst. Kan du oppføre deg så har ikke alder så mye å bety :)

 

Spiller for det meste Borderlands 2 om dagen, men har mye rart jeg spiller titt og ofte. HOlder også på med Batman Arkham City. Bruker forøvrig også urovekkende mye tid på Euro Truck Simulator 2...

 

Spiller for det meste singleplayer rpg i alle mulige former. Favoritter er Dragon Age, Mass Effect, The Witcher, Borderlands... og Elder Scrolls selvsagt.

Lenke til kommentar

Steam:http://steamcommunity.com/id/CreareCopy/

 

Im a versatile gamer, I play anything from FIFA and sport games, to strategy games; Age of Empires,Command and Conquer, BFME, Hearthstone,etc MOBAs; Dota,Lol,Heroes of the Storm(As soon as I can!) Fighting Games; Tekken, Super Smash Brothers^^,etc,RPG/MMORPG; Elder Scrolls, SW:The Old Republic, KOTOR,Watch Dogs,Legend of Zelda etc, FPS; Counter Strike,Battlefield,Far Cry, Left For Dead, as well as board games; DnD, Dominion,Settlers of Catan,etc and many many more.

Lenke til kommentar

Steam: http://steamcommunity.com/id/henrikhoe

 

Hei

 

Får meg PC igjen snart, og leter etter folk å spille med. Er 27 år, så hadde satt pris på om du var 20+.

 

Spiller egnetlig alt. Hadde vært morro å hatt noen å spille med fra tid til annen, hatt det morro å snakket sammen etc. Dette hørtes jo snart ut som en kontaktannonse. Men greia er at alle vennene mine spiller på konsoll, og jeg tror jeg vil savne å ikke ha noen å spille med.

 

Uansett legg meg til

 

PS: kan hende jeg bruker lang tid på å godta hvis noen legger meg til, da jeg er midt oppi siste året i utdanning

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...