Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Hei. Har en moto g4 plus. Hver gang jeg kobler den til pc med usb kabel er den tom. Dvs. den finner selve mobilen men funker ikke med fil explorer på telefonen. Jeg må skru MTP av og på for å få tilgang til mobilen.

 

Noen som hveit hva dette kommer av?

Det pleier å være en instilling for "usb tilkoblingsmodus", mest sannsynlig spretter det opp noe på statuslinjen når telefonen kobles i PC.

Lenke til kommentar

 

Hei. Har en moto g4 plus. Hver gang jeg kobler den til pc med usb kabel er den tom. Dvs. den finner selve mobilen men funker ikke med fil explorer på telefonen. Jeg må skru MTP av og på for å få tilgang til mobilen.

 

Noen som hveit hva dette kommer av?

Det pleier å være en instilling for "usb tilkoblingsmodus", mest sannsynlig spretter det opp noe på statuslinjen når telefonen kobles i PC.

 

Det kommer opp usb feilsøking i sprett opp menyen på telefonen. OM jeg slår dette av vises ikke telefonen på pc.Eneste som fungerer er å slå av og på media transfer protocol.

Skal vel ikke være sånn med en telefon fra 2016?

Lenke til kommentar

Det kommer opp usb feilsøking i sprett opp menyen på telefonen. OM jeg slår dette av vises ikke telefonen på pc.Eneste som fungerer er å slå av og på media transfer protocol.

Skal vel ikke være sånn med en telefon fra 2016?

Tips kan faktisk være det å bytte USB inngang hvis du har mulighet. Har en laptop som ikke vil vise ADB/fastboot fra ene porten (kan være noe linux krøll) mens andre porten fungere det utmerket.

 

Ellers se under developer settings:

BB0BHld.png

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...