Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

ble et msi 1080 gaming x på vei i posten nå som erstatning for 980ti :)

RMA?

ja RMA , kortet ble 91 grader på full pupp , begge vftene gikk som normalt , kjølepastaen som har blitt dårlig , så ble rma

Fra komplett?

Ja fra komplett ja , ble 91 grader under gaming også så ikke bare folding , fikk en kompis til å teste det i sin maskin før jeg sendte det inn ble like varmt på standard verdier , etter bare noen sekunder , får kortet imorgen :)

Lenke til kommentar

Nå har folderiggen min stått offline i en halv evighet, og jeg er smått lei av tanken på at maskinvaren står der ubrukt. Jeg vet ikke helt hvor jeg kunne hatt den stående, men jeg skal legge hjernen i bløt og se om jeg kommer opp med en idé. Isåfall tenker jeg å sette den opp fra scratch, med installasjon av nyere OS og full pakke. I den forbindelse lurer jeg på om disse driverproblemene til nvidia påvirker linux såvel som windows; om jeg må velge en noe eldre driver, eller om det er safe å bare kjøre på med det nyeste jeg finner?

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Nå har folderiggen min stått offline i en halv evighet, og jeg er smått lei av tanken på at maskinvaren står der ubrukt. Jeg vet ikke helt hvor jeg kunne hatt den stående, men jeg skal legge hjernen i bløt og se om jeg kommer opp med en idé. Isåfall tenker jeg å sette den opp fra scratch, med installasjon av nyere OS og full pakke. I den forbindelse lurer jeg på om disse driverproblemene til nvidia påvirker linux såvel som windows; om jeg må velge en noe eldre driver, eller om det er safe å bare kjøre på med det nyeste jeg finner?

 

På Linux funker nVidia 367.57 helt stabilt med mine 980Ti iallefall.

Lenke til kommentar

Nå har folderiggen min stått offline i en halv evighet, og jeg er smått lei av tanken på at maskinvaren står der ubrukt. Jeg vet ikke helt hvor jeg kunne hatt den stående, men jeg skal legge hjernen i bløt og se om jeg kommer opp med en idé. Isåfall tenker jeg å sette den opp fra scratch, med installasjon av nyere OS og full pakke. I den forbindelse lurer jeg på om disse driverproblemene til nvidia påvirker linux såvel som windows; om jeg må velge en noe eldre driver, eller om det er safe å bare kjøre på med det nyeste jeg finner?

Min funker veldig bra som du kan se her: http://folding.extremeoverclocking.com/user_summary.php?s=&u=94811

Kjører 368.39.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...