Gå til innhold

Hvilken klasse levler fortest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det finnes nok ingen fasit her, nei. Men utifra personlige erfaringer ville jeg nok si:

 

Raskest: Feral Druid, Retri Paladin, Affli / Destro (64+) Warlock og BM hunter

 

Middels: Frost/Fire Mage, Shadow Priest, Warrior (any spec), Balance Druid og Hunters.

 

Seint: Enhancement Shaman i tidligere levler er håpløst! Arcane Mage og Prot Pala i lavere levler.

 

Altfor Drittseint: Rogues. Unnskyld meg, men jeg har to lvl 64 rogues som jeg har levlet fra bunn og grunn. Jeg forstå ikke hvordan folk klarer dette. I lavere levler treffer man ALDRI på targets. Ti slag, og du bommer på 3-4. Man critter heller aldri, og man mister 50% hp PR mob, seff hvis man ikke er overgeara, eller bruker crippling Poison og løper vekk fra mobs etter stun locken er ferdig for CDs (Kidney Shot) og Energy Regen. Det er rett og slett bare håpløst.

 

Jeg sa ikke noe om healers fordi dette er noe man ikke bør specce uten dual spec, RAF eller om du ska instance deg veien til 80, som heller ikke er til å anbefale.

 

Tar ikke med DKs fordi de begynner i 55 og ingenting er lettere enn dem. Tok heller ikke med Elemental Shaman for jeg har ikke prøvd dem i lavare levler siden Vanilla.

 

Ellers tror jeg, jeg har tatt for meg alle classene og speccene, har jeg ikke?

 

Håper dette er riktig i følge mange, og hvis noen er uenige bare si ifra.

Endret av EMS15
Lenke til kommentar
Jeg husker jeg levla en paladin på rundt 3 days og noen hour's played når TBC ble sluppet. Det var da til 70.

 

Ville gått Warlock, affliction. Healing+Mana og NULL nedetid. Iallefall etter du får haunt.

Anbefaler Destruction etter level 64.

 

Jeg planlegger å lage en paladin med heirlooms, men er de ikke ganske kjedelig å levle? Har jo bare judgment, exorcism og auto attack opp til lvl 40-50?.

Med Heirloom og Crusader enchant fins det ikke noe gøyere. En kompis av meg levler en pala og han critta 140 i lvl 1. Nå er han 27 og critter 3-400 og two hitter alle mobs og kan ta i alle fall 6 stk samtidig :)

 

Men du vil merke at etter 50 blir det grise mye gøyere! :D

Lenke til kommentar

Anbefaler fortsatt affliction etter 64 og, fortsatt null nedetid. Destruction burner mana.

 

Uansett, alt i alt så tar nesten alle klassene noe av den samme tiden å levle, velg den du syntes virker mest gøy. Priest er kanskje litt segent å levle i starten pga. mana poolen ikke strekker til alltid. FØR du får shadowfiend og pokeball.

Lenke til kommentar

Hvis vi ser på FAKTA, er det noen class som raser i fra andre i levling. For eksempel Affliction Warlock vs Rogue.

 

Locken tar gjerne en 5 - 6 - 7 mobs om gangen og kommer ut av combat med FULL MP og HP, og kanskje dreper han også disse like fort som roguen tar èn til to MAX.

 

Roguen derimot, tar èn mob, samme level og mister ALDRI mindre enn 25% av livene PR. (Mindre med cooldowns ofc.)

Endret av EMS15
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...