Gå til innhold

[CHAR]Arma3 Wasteland Tanoa (APEX)


Anbefalte innlegg

[CHAR]A3Wasteland Norway Tanoa

 

 

Har du lyst til å teste ARMA3 Wasteland på det nye kartet i tett jungel? Sjekk ut vår server!

 

Tanoa:

 

b_560_95_1.png

 

 

Teamspeak: ts3.spectryx.no

 

 

Features:

  • Several custom missions (Drug runners, snipercamp, hackers, snipers, etc)
  • Drugs (Collect them from missions and sell to stores)
  • Randomized AI (gear, groups, etc)
  • Advanced ropes (Rappelling, towing & lifting)
  • Airdrop vehicles and supplies
  • Capture and hold POI's (like gun and vehicle stores)
  • No mods or downloads required - Just connect and play! (you need APEX DLC)
  • Bounty - High value players will get marked on map
  • Safe - Store your items and money in a safe with pincode!
  • Lock your vehicles using a keypad (buy from store)

 

Supported mods:

  • CBA_A3
  • ShackTac UI
Endret av Spectryx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Server'n forblir nede ut kvelden! Jobber med å legge til loot, justere droprates samt endre litt på AI og de forskjellige oppdragene.

I tillegg blir det lagt til flere funksjoner som å kunne rapellere ned fra og løfte kasser/kjøretøy med forskjellige typer helikopter.

 

Stay tuned :)

Lenke til kommentar

Oppdatert server med nye features!

  • High value targets - Players with a certain amount of money will be marked as "VIP"
  • Safe - Store and share items/money with your friends in a safe (using pincode to lock/unlock), buy from general store
  • Keypad - Buy a keypad and lock your vehicles, share the pin with your team/friends
  • Add hacker mission (Hack a laptop and steal money from other players) 
  • Changes to store prices
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er helt totalt fersk i Arma-verden, men kunne tenke meg å prøve ut dette etter å ha sett mange videoer og slikt rundt det. Nå har jeg endelig godt til innkjøp av en maskin som også kan takle dette. Tar gjerne en økt med noen som gidder å lære meg litt. Er voksen kar på 29, så ikke noe "tull". Men vil gjerne ha noen som kan instruere litt. Har headset med mic :) Mvh Eirik (Konvertert fra konsoll-verden)!

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg er helt totalt fersk i Arma-verden, men kunne tenke meg å prøve ut dette etter å ha sett mange videoer og slikt rundt det. Nå har jeg endelig godt til innkjøp av en maskin som også kan takle dette. Tar gjerne en økt med noen som gidder å lære meg litt. Er voksen kar på 29, så ikke noe "tull". Men vil gjerne ha noen som kan instruere litt. Har headset med mic :) Mvh Eirik (Konvertert fra konsoll-verden)!

Hei!

 

Vi er en liten gjeng som spiller ARMA3 Wasteland samt noen andre missions fra tid til annen, det blir sikkert litt i morgen kveld! Send meg nicket ditt på steam i PM om du ønsker så legger jeg deg til ;)

Lenke til kommentar

Update 10.09.16

  • Added: Drugs (collect drugs from missions and sell them to earn money)
  • Added: Smuggler and Drug runner missions
  • Added: More items from Airdrop (Food, water and MH-9 Hummingbird)
  • Change: Reward from missions, more random, several items
  • Change: Mission spawns
  • Added: More AI groups to fit missiontype
  • Fixed: Error upon completing sniper mission
Endret av Spectryx
Lenke til kommentar

20.09.16

 

Jeg holder for tiden på med å lage egne oppdragtil Wasteland, så her kommer det flere spennende oppdrag fortløpende utover uken. Det mest interessante akkurat nå er å transportere et kjøretøy fra A til B, uten at dette blir ødelagt/stjålet av andre spillere, det gir mange muligheter for å sette opp bakholdsangrep etc.

 

Vi er sikkert en liten gjeng på fra 1900 i kveld, så bare å slenge seg på!

Endret av Spectryx
Lenke til kommentar

Hei

jeg begynte å spille på serveren deres for noen få dager siden. :) trives godt men savner noen å spille sammen med!

Jeg er ganske ny til Arma 3 men har spilt noe Dayz når det var på sitt mest populære . Ellers så har jeg spilt noe life og exile.

Eller flott og ha en Norsk server og spille på :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...