Gå til innhold

Anbefalte programmer til Android


Anbefalte innlegg

Hei,

har akkurat fått HTC Hero brown og må så langt si at jeg er kjempefornøyd.

Men har lagt merke til en ting, mange av de programma som dere har anbefalt tidligere i denne tråden finner jeg ikke når jeg søker på market. Hva kan dette komme av?

 

Hei.

Søk på barcode i market, velg Barcode Scanner fra ZXing Team og installer denne.

Gå så inn på http://www.cyrket.com/ ,(på pc'en) søk opp det du leter etter/trykk på linkene de andre i tråden har lagt inn.

Du vil da se et lite bilde oppe i venstre hjørne (en form for barcode)

Start barcode scanner på telefonen og scann den firkanten.

Trykk "open browser" på telefonen når den har lest bildet og du er klar til å installere :thumbup:

Håper det ikke ble for klønete forklart.

Lykke til :)

Endret av lnfof
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

har akkurat fått HTC Hero brown og må så langt si at jeg er kjempefornøyd.

Men har lagt merke til en ting, mange av de programma som dere har anbefalt tidligere i denne tråden finner jeg ikke når jeg søker på market. Hva kan dette komme av?

 

Hei.

Søk på barcode i market, velg Barcode Scanner fra ZXing Team og installer denne.

Gå så inn på http://www.cyrket.com/ ,(på pc'en) søk opp det du leter etter/trykk på linkene de andre i tråden har lagt inn.

Du vil da se et lite bilde oppe i venstre hjørne (en form for barcode)

Start barcode scanner på telefonen og scann den firkanten.

Trykk "open browser" på telefonen når den har lest bildet og du er klar til å installere :thumbup:

Håper det ikke ble for klønete forklart.

Lykke til :)

Genialt!! Det funker..Et av programma jeg ikke fant via vanlig søk på market var aTrackdog, er installert nå :)

 

Takk for hjelpa

Lenke til kommentar
akhtarw, gmail-programmet gjør det automatisk. Du skriver de mailene du vil og så sender den/henter ned mail ved neste synkronisering.

 

Masterj, hvilke programmer etterlyser du?

 

Takk for svar, men hva gjør du om du ikke bruker gmail? Jeg bruker idag brodpark mailen min. Har egentilig ikke veldig lyst til å gå over til gmail... Noen tips?

Lenke til kommentar
Leter etter en applikasjon som git meg 100% kontroll over datatrafikk. Dvs, jeg vil kunne skru av og slik at tlf kun vil gå på nett hvis jeg har slått på nett, ala widgeten som default ligger inne for wifi on/off.

 

APNdroid.

 

Og en annen app jeg er på jakt etter: En god mediaspller (aka "vlc for android")

 

Act 1 Video Player er den jeg bruker og er fornøyd med den. (jeg bruker full ver)

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
akhtarw, gmail-programmet gjør det automatisk. Du skriver de mailene du vil og så sender den/henter ned mail ved neste synkronisering.

 

Masterj, hvilke programmer etterlyser du?

 

Takk for svar, men hva gjør du om du ikke bruker gmail? Jeg bruker idag brodpark mailen min. Har egentilig ikke veldig lyst til å gå over til gmail... Noen tips?

 

Mujmail dev-versjon fungerer med touchscreen, så den burde i utgangspunktet fungere med Android. Prøv det, så kan du gi oss tilbakemelding ;)

 

//T

Lenke til kommentar

Here I am.

Applikasjon som sender dine GPS data som sms / mail. Når mottaker trykker på linken i meldingen, åpnes din posisjon i google maps. Veldig grei om du er på et fremmed sted og ikke orker å beskrive adresser.

 

Quick calendar.

Widget som henter kalenderdata og viser de på skrivebordet. Man kan velge mellom flere størrelser.

 

Text widget.

Widget som viser siste tekstmeldingen du fikk. Trykker du på meldingen kommer det opp en svarboks. Widgeten kan stenges for å bli synlig igjen neste gang du får en sms.

 

TasKiller.

Applikasjon som oppretter en liste over applikasjoner som kjører og lar deg stenge de en og en.

 

ChompSMS.

Must - have sms-program

 

Toggle settings.

Applikasjon som gir deg rutenetttilgang til de fleste innstillinger på telefonen. Du kan selge velge hvilke. Lar deg skru av wifi/3g ++ uten å rote i innstillingsmenyen.

Lenke til kommentar

jeg vil ha et skypeprogram som fungerer! Men det som er ute nå er skype lite (som egentlig ikke er skype) og truphone som crasher. Kan noen som har magic/hero prøve å laste ned truphone og se omd et kræsjer hos dem og?

skype er super essensielt hos meg, så om noen har noe tips så sleng ut!

Lenke til kommentar

Buddy Runner

 

Et virkelig flott program for deg som liker jogging/løping som treningsform. Buddy runner viser min/km, ekvidistanse, varighet, caloriforbruk. Når du kommer hjem til wifi (eller vil benytte deg av mobilnettet) lastes dette opp til ditt dashboard på buddyrunner.com. Har kan du se løypeprofil, og hastighet i de ulike delene av løypa!

 

I tillegg kan du sammenligne ulike løp grafisk

 

Sweet mother of God!

 

URL: http://www.buddyrunner.com/

Endret av thor_egil
Lenke til kommentar
  • Gjest avklistret denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...