Gå til innhold

Nå dumpes prisene på fjorårets mobiler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

for dere som har tenkt å kjøpe LG Optimus 2X. Ikke gjør etter en stund blir den veldig treg

 

Har ikke prob med at telefonen blir treg.. men vil IKKE anbefale den..

LG er alt for trege til og komme med firmware fikser og oppdateringer til at Optimus 2X kan hevde seg i forhold til pris..

 

telefonen har også til tider "selvmords" tanker... (LG satser ikke godt nok mot mobiltelefoner.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

IKKE KJØP Lg, da angrer dere bittert, har en Lg tlf jg angrer så jævlig, den har vært på hverkstedet mer enn jg har brukt den. Og Lg er en av de verste når det gjelder service og reklamasjon. Nå er d 5. gangen tlf min er på service som jeg har venta på ganske lenge for å få den. :@

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan det stemme at Nexus kostet 512 kr en gang?

 

Det var jo grisebillig!

 

det er nok butikker som tuller med prisene, enten var det med abonnement, eller så har de sannsynligvis listet noe tilleggsutstyr eller andre varer som en "galaxy nexus", det har jeg sett har skjedd noen ganger :p

Lenke til kommentar

Så det er trygt å anta at de store prisforskjellene i historikken til blant annet Sensation og Galaxy Nexus, skyldes feil i butikkene? Ellers skulle jeg virkelig ønske jeg var flinkere til å følge med på tilbud!

 

Har forsåvidt nettopp bestilt to stk. Optimus 2X til meg og min bror. Jeg er noe over gjennomsnittet interessert i modding da, så om den er så buggy som folk skal ha det til, burde det likevel gå greit. Med kommende ICS kan det vel ikke være noe bomkjøp til 2000 kr? :)

Lenke til kommentar

IKKE KJØP Lg, da angrer dere bittert, har en Lg tlf jg angrer så jævlig, den har vært på hverkstedet mer enn jg har brukt den. Og Lg er en av de verste når det gjelder service og reklamasjon. Nå er d 5. gangen tlf min er på service som jeg har venta på ganske lenge for å få den. :@

 

Sjekket med en som jobber med rep av mobiltelefoner, og til min store forskrekkelse så har det vært feil på mobiltelefoner fra alle de kjente merkene som selges i Norge ! Dette burde noen ta tak i !

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøpte meg nettopp Huawei (et par dager siden) u8860 for 2000 kr som jeg syntes er råbillig. (mistet min Desire HD). Men når jeg ser Xperia Arc S koster 2400 blir jeg jo litt etterpåklok. På papiret virker den litt bedre på enkelte områder. Generelt bedre skjerm ihvertfall, men koster også 400 mer. Har jo angrerett om det skulle trenges.

Lenke til kommentar

ok, da holder jeg meg nok unna LG denne gangen.Hadde en LG viewty før, og den var grei nok, men har ikke hatt LG android mob...

 

Viewty hadde jeg også, den funka veldig greit, men de nye smartlf er svært dårlige. skulle ønske jeg ikke hadde kjøpt LG, den jg har er LG 3D, vanvittig irriterende,

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...