Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Har lett etter en Dark Souls tråd her inne, men klarer ikke å finne noen.

 

Derfor tenkte jeg å se hvordan interessen er for en Dark Souls tråd!

 

Med release om bare litt i overkant av en uke, gleder jeg meg som en liten unge til dette spillet.

Var sent ute med å skaffe Demon's Souls, men jeg elsket det fra første stund.

 

Så, alt stort og smått om Dark Souls kan dere poste her:)

 

PS: Denne var litt morsom: Får du tak i «Dark Souls» tidlig?

Endret av negnirty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsket Demon's Souls - blant mine topp 3 til PS3 - og skal defintivt ha Dark Souls på release. Det er litt gøy å være med fra starten, før alle guidene kommer ut og alle sliter med de samme problemene.

 

En jeg kjenner har hatt spillet i en uke allerede. Han slet med å komme forbi de første skjelettene, så det er sannsynligvis noe i løftene om at det skulle bli vanskeligere.

Lenke til kommentar

Jeg elsket Demon's Souls - blant mine topp 3 til PS3 - og skal defintivt ha Dark Souls på release. Det er litt gøy å være med fra starten, før alle guidene kommer ut og alle sliter med de samme problemene.

 

En jeg kjenner har hatt spillet i en uke allerede. Han slet med å komme forbi de første skjelettene, så det er sannsynligvis noe i løftene om at det skulle bli vanskeligere.

 

Herlig!

Han må vel kanskje ha spilt i offline mode, da? Iallefall iflg. linken jeg postet.

 

Demon's Souls var strengt tatt ikke så vanskelig etter at man hadde fullført en gang, men det er et av de spillene jeg faktisk likte å rive meg i håret over, hehe.

Lenke til kommentar

Dark Souls er det spillet jeg har gledet meg mest til i år. Forgjengeren er et av VELDIG få spill der jeg ikke føler meg undervurdert av utvikleren. Og atmosfæren var fantastisk!

 

kommer jeg til å rive meg i håret jeg ikke har? Ja

kommer jeg til å få lyst til å miste PS3'en i veggen? Ja

kommer jeg til å elske hvert eneste sekund av det? JA!

Lenke til kommentar

lurer på en ting, er CO-OP slik som før? at den ene må være levende og den andre må være død for så å møte hverandre i spillet? eller har de gjort det litt lettere denne gangen slik at man kan lettere spille med venner? :p

 

Mener bestemt å ha lest et sted at de har forbedret co-op-modusen i spillet, uten at jeg kan huske hva det var.

Co-op i Demon's Souls var egentlig ganske dårlig spør du meg, ikke bare fordi den ene måtte være død, men også fordi bare den ene fikk progress av det.

Skulle vært mulig å kjøre samme game på 2 personer :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...