Gå til innhold

Sikker betaling Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg betaler endel med Vipps på Finn men kun småbeløp som jeg kan akseptere å miste, og det finnes jo ikke sikkert. Du har jo null garanti for at selger ikke sender deg en murstein istedenfor den fine Iphonen du hadde lyst på.

 

Trykk på Kjøp sikkert knappen, da reserveres pengene du betaler inn og gis ikke til selger før du har godkjent at varen er i den stand du forventet etter at du har mottatt den.

 

 

Lenke til kommentar

Det går an med bankoverføring vel? Jeg gjorde det sist gang jeg møtte en fyr fordi jeg hadde glemt å ta ut nok kontanter. Ikke noe særlig beløp, men jeg lot han se på mobilen min for å vise at jeg faktisk øverførte pengene.

Hvis du ikke har straksbetaling aktivert i nettbanken så blir den lagt til forfall. Når du da har fått varen i hånda kan du bare avbryte betalingen i nettbanken, så jeg ville ikke gjort dette hvis jeg ikke fikk bekreftet at pengene var på min konto.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...