Gå til innhold

[HTC Titan] Den store tråden om HTC Titan (WP7 Mango)


Anbefalte innlegg

3. Knirking i tlf når jeg bruker sidene av skjermen. Ser også at skjermen beveger seg noen mm inn i selve dekslet hvis jeg trykker litt hardere. Syns det virker som dårlig byggekvalitet...

 

Hvis toppen beveger seg "noen mm" i forhold til underdelen, ja da høres det ut som om den ikke er satt nedi på riktig vis i utgangspunktet eller at låsen som skal holde de to delene sammen er ødelagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter litt med noen ting:

1. Youtubevideoer lagger selv om videoen er ferdig lastet... 1-2 sekunders stopp før den spiller videre...

 

2. Sliter med å legge på samtaler av og til, når jeg trykker på avslutt-knappen blir skjermen svart, og jeg må bevege tlf. for å få fram skjermbilde igjen, og dette må gjentaes inntil knappen reagerer på skikkelig vis...

 

3. Knirking i tlf når jeg bruker sidene av skjermen. Ser også at skjermen beveger seg noen mm inn i selve dekslet hvis jeg trykker litt hardere. Syns det virker som dårlig byggekvalitet...

 

4. Må kjøre litt med å få inn ladepluggen i tlf, kontakten i tlf er liksom ikke helt på line med coveret...

 

Noen som har vært borti dette?

 

Skulle tro du har fått et produkt som ikke er helt i orden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enda flere problemer med titanen min... Leveres inn i dag!

1. Selv om jeg er på nett, vil ikke nettsider laste inn, så jeg må skru av og på tlf, og noen gang bruke tilkoblingsoppsettet for å komme på nett igjen.

 

2. Ved oppkobling av samtaler tar det rundt 1 sekund før man hører noe som helst, begge veier... Så samtaler starter gjerne med "...her" i stedet for " Heisann, Viktor her"

Lenke til kommentar

Har nå levert inn min HTC Titan på service grunnet noen feil som dere kan lese om i noen poster over her... Bruker nå en x10 Mini Pro som jeg hadde liggende i skuffa. Og jeg må si at jeg savner Android, til og med en så gammel versjon sm 2.1 som er inne på x10'en nå...

 

Bare det å ikke ha en skikkelig browser (opera eller dolphin), ødelegger mye av brukeropplevelsen for min del på HTC TItan! En annen ting som plager meg med denne er den lille kjipe knappen for å få på skjermen! Men det kan jeg leve med!

 

Hadde jeg kunne valgt på nytt i dag, hadde jeg aldri kjøpt HTC Titan, eller noen som helst Windows Phone igjen... Savner til og med min HTC Desire... :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare det å ikke ha en skikkelig browser (opera eller dolphin), ødelegger mye av brukeropplevelsen for min del på HTC TItan!

Nå er jo faktisk mobil-IE bedre enn Dolphin og iallfall sammenlignbar med Opera, så krise kan det vel ikke være?

Endret av Moskus
Lenke til kommentar

Bare det å ikke ha en skikkelig browser (opera eller dolphin), ødelegger mye av brukeropplevelsen for min del på HTC TItan!

Nå er jo faktisk mobil-IE bedre enn Dolphin og iallfall sammenlignbar med Opera, så krise kan det vel ikke være?

 

Synes ikke mobile IE kan sammenlignes med Opera i det hele tatt. IE er en grei browser, for all del. Men savner ting som "åpne link i bakgrunnsfane", bytte faner kjappt ogreit, en "hjem-skjerm" med noen favoritter.

 

Forresten, hvordan kan man skru av den forferdelige ordboka som forandrer ordene jeg skriver? Har måtte gå over noen innlegg og meldinger etterhvert der jeg har skrevet feil...

Lenke til kommentar

Synes ikke mobile IE kan sammenlignes med Opera i det hele tatt. IE er en grei browser, for all del. Men savner ting som "åpne link i bakgrunnsfane", bytte faner kjappt ogreit, en "hjem-skjerm" med noen favoritter.

Ja, MS har gjort noen snåle valg i IE, som å fjerne knappen for tab'er, men utenom det er jeg fremdeles overrasket over hvor enkelt den gjør det å surfe skikkelig med mobilen. Det nærmeste er Opera, iallfall etter versjon 10.

 

Forresten, hvordan kan man skru av den forferdelige ordboka som forandrer ordene jeg skriver? Har måtte gå over noen innlegg og meldinger etterhvert der jeg har skrevet feil...

Settings -> Keyboard -> Typing settings -> [Trykk på feltet øverst, der det typisk står "Norsk" -> Velg i lista over korreksjoner du vil ha eller ikke ha. :)

Lenke til kommentar

Synes ikke mobile IE kan sammenlignes med Opera i det hele tatt. IE er en grei browser, for all del. Men savner ting som "åpne link i bakgrunnsfane", bytte faner kjappt ogreit, en "hjem-skjerm" med noen favoritter.

Ja, MS har gjort noen snåle valg i IE, som å fjerne knappen for tab'er, men utenom det er jeg fremdeles overrasket over hvor enkelt den gjør det å surfe skikkelig med mobilen. Det nærmeste er Opera, iallfall etter versjon 10.

 

Forresten, hvordan kan man skru av den forferdelige ordboka som forandrer ordene jeg skriver? Har måtte gå over noen innlegg og meldinger etterhvert der jeg har skrevet feil...

Settings -> Keyboard -> Typing settings -> [Trykk på feltet øverst, der det typisk står "Norsk" -> Velg i lista over korreksjoner du vil ha eller ikke ha. :)

 

En annen ting som jeg jeg ikke liker er følgende situasjon:

Du er på vg.no, trykker på en interessant artikkel, leser den, og må så sende en viktig melding om at dama må sette på poteteter. Da når du går tilbake i IE, så kan du ikke trykke på "tilbake"-knappen for å komme tilbake på vg.no, for når du trykker så går du tilobake til startskjerm...

Lenke til kommentar

Du er på vg.no, trykker på en interessant artikkel, leser den, og må så sende en viktig melding om at dama må sette på poteteter. Da når du går tilbake i IE, så kan du ikke trykke på "tilbake"-knappen for å komme tilbake på vg.no, for når du trykker så går du tilobake til startskjerm...

Når du har lest meldingen fra dama, holder du inne den fysiske tilbakeknappen og multitasker tilbake til vg.no. Voilá, tilbakeknappen fungerer fint. :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...