Gå til innhold

Hvordan fylle på chess kontant?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt snodig, men dette så jeg først etter noen sek selv også...

Har 17 t skjerm og instilt på 800x600pixler....og da ser åpningsbildet hos chess veldig naturlig ut når det kommer opp og man tror man ser hele.

Men påfyll ligger til høyre (skjult)

 

Har du et skjermbilde på 800x600 pix, så er det mulig du må navigere deg til høyre i bilde for å se det.....

Endrer du til 1024x768 f eks, så får du opp hele sida......

 

Tja, sånn var det....

Endret av rag-fo
Lenke til kommentar

Ja det var dette som lurte meg, har en liten bærbar. Bildet så veldig vanlig ut ja, skulle vært mer "Kuttet" for å hinte om at det er info på høyre side. Irriterer meg litt over nettsider som er for brede. Vanligvis er det reklame og tull der og da er det jo greit.

Lenke til kommentar

Tok meg akkurat en tur inn der med 800x600 oppløsning - og må si meg enig i at sidene til Chess ikke er de beste når det kommer til design og navigering. Rom for forbedringer, men det burde de se selv.

 

Problemet er ofte at de som utvikler sidene sitter med megasvære skjermer med sinnsykt høy oppløsning - og de glemmer rett og slett å teste med lavere oppløsning for å se hvordan det ser ut.

Lenke til kommentar

Har prøvd (på en pen måte)...å komme med forslag til forbedringer i en e-post for en kort stund siden.

Fikk et litt intetsigende, men forsåvidt enig svar tilbake da.

 

Så får vi se.

Det var jo 1 stk tilb. melding tilbake til dem hvertfall.

 

Selv om bare 1 person ikke har så stor påvirkning.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...